ПРМТУ допоміг моряку отримати медичну допомогу в рейсі

Профспілка робітників морського транспорту України допомагає морякам, які потрапили в біду, - чи то з питань затримання заробітної плати, чи незаконного розірвання трудового контракту судновласником, чи недотримання судновласником вимог щодо забезпечення нормальних умов життя і роботи на судні. А в сьогоднішніх реаліях кількість звернень за допомогою збільшилася на тлі обмежень, пов'язаних з COVID-19.

Так, 20 березня до Профспілки за допомогою звернувся капітан судна, покритого колективним договором ПРМТУ. Капітан повідомив, що один з членів екіпажу на борту його судна, фітер з України, ще з 9 березня страждає від сильного зубного болю. Цей біль полегшувався наявними на судні знеболюючими препаратами, однак через нього моряк не міг нормально харчуватися, спати і працювати, і йому необхідно було відвідати зубного лікаря в найближчому порту заходу судна, щоб отримати необхідну медичну допомогу.

Коли біль з'явився вперше, судно знаходилося на переході з Ізраїлю в порт Ченнай, Індія (прибуття 16 березня). Агент судна в порту Ченнай відмовив капітану в задоволенні запиту на відвідуванні лікаря, посилаючись на пов'язані з COVID-19 обмеження. Після Ченная судно повинно було податися на бункерування в Сінгапур (прибуття 22 березня). Бункерування повинно була зайняти кілька годин і проводитися на рейді порту, що також робило неможливим відвідування лікаря.

Після бункерування в Сінгапурі судно повинно було йти в Гавкотом Чабанг в Таїланді, де мало простояти 2-3 дні. Капітан звернувся до Профспілки з проханням посприяти в організації візиту фітера до зубного лікаря, так як на відповідний запит судна місцевий агент в Таїланді аналогічним чином відповів відмовою, також посилаючись на COVID-19.

Після Таїланду судно планувало десятиденний перехід до порту Пусан в Південній Кореї, і капітан дуже переживав, щоб фітер отримав необхідну медичну консультацію і призначені лікарем медикаменти до початку цієї довгогої подорожі.

Вивчивши карантинні обмеження та процедури сходу на берег в Таїланді, Профспілка прийшла до висновку, що шанси моряка отримати необхідну допомогу в медичному закладі надзвичайно малі. Однак, незважаючи на це, було необхідно зробити все можливе, щоб допомогти нашому земляку.

Через заснований за підтримки Міністерства закордонних справ України Морський інформаційний центр, ПРМТУ звернувся за допомогою до Департаменту консульської служби МЗС України, який, в свою чергу, передав запит Профспілки місцевому консулу в Таїланді Олександру Лисаку.

Надавши Олександрові всю наявну інформацію і документи по справі, ПРМТУ допоміг консулу зв'язатися безпосередньо з заявником - капітаном судна. Отримавши від капітана контакти місцевої агентуючої фірми в порту Гавкотом Чабанг, консул зв'язався з агентом і забезпечив приїзд лікаря на судно незабаром після його заходу в порт.

Так, 25 березня, прибувши на борт, зубний лікар оглянув пацієнта та діагностував інфікування кореневого каналу під коронкою, що супроводжувалося запальним процесом. Звичайно, для лікування подібної проблеми моряку необхідна увага лікаря на березі, де є спеціальне обладнання і медикаменти для лікування, що, виявилося неможливим в тайському порту - місцева влада неухильно вимагає дотримання 14-денного карантину для будь-якого, хто пересікає кордон Таїланду.

Лікар виписав і надав фітеру знеболюючі препарати, а також курс антибіотиків на найближчі 10 днів до наступного порту заходу в Південній Кореї. Курс знеболюючих повинен допомогти моряку успішно перенести наступний десятиденний перехід.

Більше новин з тегом #Моряки

Потужна підтримка українських транспортників: 46-й Конгрес ITF прийняв резолюцію ПРМТУ

Профспілка робітників морського транспорту України, за підтримки Профспілки залізничників і транспортних будівельників України, звернулася з важливою резолюцією до 46-го Конгресу Міжнародної федерації транспортників (ITF) у Марракеші.

Зростаюча роль «тіньового флоту» у випадках залишення моряків

На тлі зростання кількості випадків залишення моряків, пов'язаних із суднами, задіяними в санкційній торгівлі, флот газових танкерів виділяється як порушник-рецидивіст.

Українські моряки отримали нові привілеї

Що змінилося в колективних угодах на суднах норвезьких судновласників

Marrakech Policy: нові зобов'язання щодо покращення умов праці моряків

На 46-му Конгресі ITF прийнято новий документ, встановлюючий стандарти прав і умов праці моряків по всьому світу

Дякуємо за звернення!