ПРМТУ допоміг моряку отримати медичну допомогу в рейсі

Профспілка робітників морського транспорту України допомагає морякам, які потрапили в біду, - чи то з питань затримання заробітної плати, чи незаконного розірвання трудового контракту судновласником, чи недотримання судновласником вимог щодо забезпечення нормальних умов життя і роботи на судні. А в сьогоднішніх реаліях кількість звернень за допомогою збільшилася на тлі обмежень, пов'язаних з COVID-19.

Так, 20 березня до Профспілки за допомогою звернувся капітан судна, покритого колективним договором ПРМТУ. Капітан повідомив, що один з членів екіпажу на борту його судна, фітер з України, ще з 9 березня страждає від сильного зубного болю. Цей біль полегшувався наявними на судні знеболюючими препаратами, однак через нього моряк не міг нормально харчуватися, спати і працювати, і йому необхідно було відвідати зубного лікаря в найближчому порту заходу судна, щоб отримати необхідну медичну допомогу.

Коли біль з'явився вперше, судно знаходилося на переході з Ізраїлю в порт Ченнай, Індія (прибуття 16 березня). Агент судна в порту Ченнай відмовив капітану в задоволенні запиту на відвідуванні лікаря, посилаючись на пов'язані з COVID-19 обмеження. Після Ченная судно повинно було податися на бункерування в Сінгапур (прибуття 22 березня). Бункерування повинно була зайняти кілька годин і проводитися на рейді порту, що також робило неможливим відвідування лікаря.

Після бункерування в Сінгапурі судно повинно було йти в Гавкотом Чабанг в Таїланді, де мало простояти 2-3 дні. Капітан звернувся до Профспілки з проханням посприяти в організації візиту фітера до зубного лікаря, так як на відповідний запит судна місцевий агент в Таїланді аналогічним чином відповів відмовою, також посилаючись на COVID-19.

Після Таїланду судно планувало десятиденний перехід до порту Пусан в Південній Кореї, і капітан дуже переживав, щоб фітер отримав необхідну медичну консультацію і призначені лікарем медикаменти до початку цієї довгогої подорожі.

Вивчивши карантинні обмеження та процедури сходу на берег в Таїланді, Профспілка прийшла до висновку, що шанси моряка отримати необхідну допомогу в медичному закладі надзвичайно малі. Однак, незважаючи на це, було необхідно зробити все можливе, щоб допомогти нашому земляку.

Через заснований за підтримки Міністерства закордонних справ України Морський інформаційний центр, ПРМТУ звернувся за допомогою до Департаменту консульської служби МЗС України, який, в свою чергу, передав запит Профспілки місцевому консулу в Таїланді Олександру Лисаку.

Надавши Олександрові всю наявну інформацію і документи по справі, ПРМТУ допоміг консулу зв'язатися безпосередньо з заявником - капітаном судна. Отримавши від капітана контакти місцевої агентуючої фірми в порту Гавкотом Чабанг, консул зв'язався з агентом і забезпечив приїзд лікаря на судно незабаром після його заходу в порт.

Так, 25 березня, прибувши на борт, зубний лікар оглянув пацієнта та діагностував інфікування кореневого каналу під коронкою, що супроводжувалося запальним процесом. Звичайно, для лікування подібної проблеми моряку необхідна увага лікаря на березі, де є спеціальне обладнання і медикаменти для лікування, що, виявилося неможливим в тайському порту - місцева влада неухильно вимагає дотримання 14-денного карантину для будь-якого, хто пересікає кордон Таїланду.

Лікар виписав і надав фітеру знеболюючі препарати, а також курс антибіотиків на найближчі 10 днів до наступного порту заходу в Південній Кореї. Курс знеболюючих повинен допомогти моряку успішно перенести наступний десятиденний перехід.

Більше новин з тегом #Моряки

Гана не будет штрафовать суда с непривитым экипажем до февраля

Морская страховая компания Gard сообщила, что Гана отозвала свое распоряжение о наложении штрафов на суда с непривитым персоналом.

Будьте внимательны к предложениям о трудоустройстве

Одной из наиболее распространенных мошеннических схем является рассылка предложений о работе в море от имени известных судоходных компаний.

Осторожно: судно YANGZHOU CONFIDENCE

В ПРМТУ обратился моряк за консультацией относительно судна YANGZHOU CONFIDENCE (IMO 9774850, Маршалловы острова).

Нехватка персонала, загруженность портов и штамм Омикрон: что ждет морское страхование в 2022?

Спустя более двух лет после начала пандемии COVID-19 давление на мировые цепочки поставок не ослабевает, поскольку обширная сеть каналов, включая порты и морские суда, которые используются для распределения товаров, остается в напряженном состоянии.

Дякуємо за увагу!
Будь ласка, заповніть форму нижче, і ми будемо раді відповісти на ваше запитання!

Дякуємо за звернення!