ПРМТУ допоміг морякам відстояти своє право на справедливий розгляд скарги на результати ДКК

У ПРМТУ надійшло звернення від моряка - члена ПРМТУ з проханням надати йому допомогу в оскарженні результатів ДКК.

У своїй заяві моряк вказав, що під час усного іспиту з боку Голови та членів ДКК, сформованої Інспекцією з дипломування моряків, були явні ознаки упередженості та некоректного оцінювання відповідей моряка з боку ДКК.

ПРМТУ негайно надав моряку всю необхідну підтримку.

Інспекція з дипломування моряків, незважаючи на письмові звернення моряка, не надала йому відеозаписи засідань ДКК і розшифровку відповідей моряка під час ДКК, обмежившись формальною відпискою, що в діях ДКК не було порушень.

Вчора в Міністерстві інфраструктури України під керівництвом Міністра інфраструктури Владислава Криклія було проведено нараду, в ході якої представники Інспекції не змогли пояснити причини ненадання моряку відеозапису та інших документів, які запрошувалися ПРМТУ і моряком.

Владислав Криклій дав доручення провести службове розслідування по вказаних фактах.

ПРМТУ інформуватиме про подальший перебіг розгляду.

Основним завданням ПРМТУ є захист трудових прав і соціально-економічних інтересів членів Профспілки. Ми завжди готові встати на захист законних прав та інтересів наших членів Профспілки.

Більше новин з тегом #Моряки

Український морський форум (анонс)

Профспілка робітників морського транспорту України за підтримки Міжнародної федерації транспортників (ITF) та Державної служби морського і внутрішнього водного транспорту та судноплавства України має честь оголосити про проведення Українського морського форуму.

AMSA: Забезпечення добробуту моряків та контроль за умовами праці на суднах

Питання, пов'язані з дотриманням умов праці на суднах, залишаються однією з найбільш актуальних проблем у морській галузі.

Забезпечення відпочинку для екіпажу: рекомендації IFSMA для представників PSC

Міжнародна федерація асоціацій морських капітанів (IFSMA), Віце-президентом якої є Олег Григорюк, Голова ПРМТУ, звернулась до Люка Смолдреса, Генерального секретаря Паризького меморандуму про взаєморозуміння щодо контролю суден державою порту (Paris MOU) стосовно передбачених вимог безпеки та впливу певних адміністративних процесів на екіпаж.

Чому екіпаж судна DALI не може покинути гавань Балтімору?

Минуло три тижні відтоді, як вантажне судно DALI врізалося в міст Френсіса Скотта Кі. Міст обвалився рано вранці 26 березня, в результаті чого загинуло шестеро людей, які працювали на мосту.

Дякуємо за звернення!