Порт Роттердам сможет принимать мегаконтейнеровозы нового поколения

В порту Роттердам проведут дноуглубление: на 500-метровом участке на терминале ECT в бассейне Амазоненхафен на Маасвлакте глубина будет увеличена с нынешних 16,65 м до 17,45 м.

Проект реализует Администрация порта в сотрудничестве с Hutchison Ports ECT Rotterdam. Завершить его планируется во второй половине ноября 2020 года.

Как отмечается, этот 500-метровый участок станет своего рода пробным камнем — после того, как на нем будет проведено дноуглубление, Администрация порта совместно с ECT оценят целесообразность дальнейшего увеличения глубин в Амазоненхафен. До сопоставимой отметки планируется довести глубины как минимум у двух причалов, каждый длиной 500 м.

Цель проекта — обеспечить соответствие терминала требованиям для приема мегаконтейнеровозов нового поколения.

Більше новин з тегом #В світі

Відкритий лист до ООН

Спільний відкритий лист представників морської індустрії Генеральному секретарю ООН Антоніу Гутеррішу

Український морський форум (анонс)

Профспілка робітників морського транспорту України за підтримки Міжнародної федерації транспортників (ITF) та Державної служби морського і внутрішнього водного транспорту та судноплавства України має честь оголосити про проведення Українського морського форуму.

Мобілізація по-новому. Що зміниться з травня

Зібрали найбільш актуальні запитання, що надходили від членів Профспілки, та підготували для вас відповіді на них.

Забезпечення відпочинку для екіпажу: рекомендації IFSMA для представників PSC

Міжнародна федерація асоціацій морських капітанів (IFSMA), Віце-президентом якої є Олег Григорюк, Голова ПРМТУ, звернулась до Люка Смолдреса, Генерального секретаря Паризького меморандуму про взаєморозуміння щодо контролю суден державою порту (Paris MOU) стосовно передбачених вимог безпеки та впливу певних адміністративних процесів на екіпаж.

Дякуємо за звернення!