ОПИТУВАННЯ щодо рівня охорони праці та здоров’я працівників морського транспорту України

Опитування працівників морських портів та суміжних підприємств/установ/організацій щодо рівня охорони праці та здоров’я працівників морського транспорту України в умовах воєнного стану.

Орієнтовний час для проходження опитування — 3 хв.


Заповнити опитувальник за посиланням нижче можна до 19 січня 2025 року включно.


Перейти до опитування https://forms.gle/bF38QoUEc58NfJuz9


Ми переконані, що тільки спільними зусиллями можна захистити права працівників та сприяти дотриманню прав людини навіть у найскладніших умовах.


Ваш досвід і думки надзвичайно важливі для досягнення цієї мети.


Дякуємо за Ваш внесок!

Більше новин з тегом #Портовики

Соціальний діалог як ключ до економічного відновлення

У Миколаєві відбулася тристороння дискусія «Економічне відновлення: виклики на регіональному ринку праці та стале економічне відновлення через соціальний діалог». Захід проходив у межах проєкту Міжнародної організації праці (МОП) за фінансування уряду Данії «Підтримка створення робочих місць у Миколаєві та Одесі та розвиток соціального діалогу» та об’єднав представників профспілок, роботодавців та влади.

Соціальний діалог: міжнародний досвід та європейські стандарти

Профспілка робітників морського транспорту України взяла участь у масштабному заході, організованому Національною службою посередництва і примирення спільно з Міжнародною організацією праці, Офісом Ради Європи в Україні та Навчально-науковим інститутом права КНУ імені Тараса Шевченка.

Профспілковий хаб для активістів: формуємо сильних лідерів

Сильні профспілки будуються на лідерах – активних, вмотивованих і підготовлених, які готові відстоювати права працівників та вести за собою інших.

Візит радника ПрАТ «УДП»: ПРМТУ продовжує підтримувати працівників в складні часи

Офіс ПРМТУ з робочо-ознайомчим візитом відвідав радник (з питань безпеки та економіки) відділу забезпечення роботи генерального директора ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» Глєб Малютін.

Дякуємо за звернення!