ITF повідомляє про тривожну кількість випадків залишення моряків на борту суден

У 2023 році ITF працювала зі 129 випадками покинутих суден.

Судно може бути визначене як покинуте у випадку неспроможності судновласника виконати одне з низки зобов'язань перед моряками. Це може бути, наприклад, невиплата заробітної плати, відмова у репатріації або залишення моряків на борту судна без чіткої інформації про те, коли вони зможуть зійти на берег. Ця проблема зростає, і однією з ключових причин є «зручні прапори» (FOC), які допускають випадки нехтування зобов'язаннями.

«Зручний прапор» — це термін, який ITF використовує для позначення суден, що «використовують прапор країни, відмінної від країни власника». Працівники на борту суден з FOC частіше стикаються з:

- дуже низькою заробітною платою,

- поганими умовами життя та роботи на борту,

- недостатньою кількістю їжі та чистої питної води,

- тривалими періодами роботи без належного відпочинку, що призводить до стресу та втоми,

- залишення на борту судна.

Судновласники можуть користатися перевагами FOC:

- мінімальним регулюванням,

- дешевими реєстраційними зборами,

- низькими або відсутніми податками,

- свободою наймати дешеву робочу силу з глобального ринку праці.

У 2024 році кількість випадків покинення моряків вже досягла рівня 2023 року, тому ITF докладає всіх зусиль, щоб привернути увагу до цієї проблеми.

Більше новин з тегом #В світі

Під прицілом росії – не лише Україна, а й продовольча безпека світу

Генеральний секретар ІМО Арсеніо Домінгес звернувся до всіх залучених сторін з закликом до спільної роботи, «щоб забезпечити припинення актів насильства проти невинних моряків і судноплавства. Міжнародне судноплавство ніколи не має ставати жертвою геополітичних конфліктів», – заявив Генсек.

Нові можливості для моряків: допомога в оформленні кваліфікаційних документів

Юридичний консультаційний центр MTWTU LAW HUB безкоштовно супроводжує моряків, членів ПРМТУ на всіх етапах подачі та отримання кваліфікаційних документів.

Тіньовий флот рф: загроза для міжнародного судноплавства

За даними порталу War & Sanctions, російський тіньовий танкерний флот налічує 89 капітанів і 625 суден, які систематично порушують міжнародне морське право.

Ключові напрямки морської галузі у 2025 році: тіньовий флот, декарбонізація та геополітичний тиск

Низка нагальних питань, які цього року має вирішити світовий регулятор судноплавства.

Дякуємо за звернення!