ITF повідомляє про тривожну кількість випадків залишення моряків на борту суден

У 2023 році ITF працювала зі 129 випадками покинутих суден.

Судно може бути визначене як покинуте у випадку неспроможності судновласника виконати одне з низки зобов'язань перед моряками. Це може бути, наприклад, невиплата заробітної плати, відмова у репатріації або залишення моряків на борту судна без чіткої інформації про те, коли вони зможуть зійти на берег. Ця проблема зростає, і однією з ключових причин є «зручні прапори» (FOC), які допускають випадки нехтування зобов'язаннями.

«Зручний прапор» — це термін, який ITF використовує для позначення суден, що «використовують прапор країни, відмінної від країни власника». Працівники на борту суден з FOC частіше стикаються з:

- дуже низькою заробітною платою,

- поганими умовами життя та роботи на борту,

- недостатньою кількістю їжі та чистої питної води,

- тривалими періодами роботи без належного відпочинку, що призводить до стресу та втоми,

- залишення на борту судна.

Судновласники можуть користатися перевагами FOC:

- мінімальним регулюванням,

- дешевими реєстраційними зборами,

- низькими або відсутніми податками,

- свободою наймати дешеву робочу силу з глобального ринку праці.

У 2024 році кількість випадків покинення моряків вже досягла рівня 2023 року, тому ITF докладає всіх зусиль, щоб привернути увагу до цієї проблеми.

Більше новин з тегом #Моряки

Олег Григорюк і Руван Субасінгхе відвідали НУОМА

Голова ПРМТУ Олег Григорюк разом з директором з юридичних питань Міжнародної федерації транспортників Руваном Субасінгхе відвідали Національний університет «Одеська морська академія».

Візи C1/D, в’їзд до США та неналежний сексуальний цифровий контент

Міжнародний партнер ПРМТУ – Профспілка моряків Норвегії – поділилися інформацією з моряками, щоб ви могли убезпечити себе.

Оновлено перелік схвалених НТЗ

Затверджено оновлений перелік тренажерних центрів для моряків

«Одна справа — знати, що профспілки існують, а зовсім інша — усвідомити їхню силу»

Координатор ITF у Німеччині про реалії життя моряків та нові виклики галузі

Дякуємо за звернення!