ITF домоглася виплати заробітної плати українським морякам

Члени екіпажу судна MKN 205 (IMO 9749659, прапор Сент-Вінсент і Гренадіни), серед яких шестеро українських моряків, на шляху до Саудівської Аравії звернулися до ITF інспектора в Україні з проханням надати допомогу в питаннях виплати від судновласника заробітної плати, яку їм не виплачували вже більше двох місяців. Крім того, перед деякими членами екіпажу були борги і раніше.

Судно знаходиться в управлінні компанії MAKAMIN OFFSHORE SAUDI LTD. Ця ж компанія володіє і судном MKN 204 (IMO 9749647, прапор Сент-Вінсент і Гренадіни), на якому також є заборгованість по заробітній платі, але звернень до ITF інспекторам поки не надходило.

З огляду на те, що судно MKN 205 перебувало в порту Даммам, Саудівська Аравія, інспектор ITF в Україні Наталія Єфріменко зв'язалася з ITF Координатором в країнах Арабського світу Мохамедом Аррачеді. В даний час він займається виключно проблемами моряків в арабському регіоні або ж на суднах в управлінні і під прапором країн Арабського світу. Мохамед Аррачеді, в свою чергу, зв'язався з компанією MAKAMIN OFFSHORE SAUDI LTD і підключив до справи владу Саудівської Аравії.

24 жовтня генеральний менеджер компанії у супроводі місцевої портової влади піднявся на борт MKN 205 для вирішення проблеми із заробітною платою. У той же день п'ятеро українських моряків, чиї трудові договори підійшли до кінця, отримали заробітну плату в загальній сумі близько 85 тис. доларів і квитки додому. Решта моряків на борту отримали заборгованість по зарплаті за відпрацьований місяць, за другий місяць оплата очікується найближчим часом.

На закінчення варто відзначити, що Мохамед Аррачеді є добрим другом і партнером українських моряків і Профспілки робітників морського транспорту України, брав участь в першій серії семінарів UNION WEEK і постійно знаходиться на зв'язку з ПРМТУ, щоб допомагати членам нашої Профспілки.

Більше новин з тегом #Моряки

Залишення моряків: як вчасно розпізнати проблему та отримати допомогу

Залишення екіпажів — це ситуація, коли судновласник або оператор судна припиняє виконувати свої зобов'язання перед моряками та односторонньо розриває будь-які зв’язки зі своїми працівниками.

10 актуальних запитань від моряків до ПРМТУ: відповідаємо на головне

ПРМТУ підготувала матеріал з відповідями на найактуальніші запитання, які турбують українських моряків.

Ключові поправки до MLC, 2006 набувають чинності

23 грудня 2024 року знаменує важливу дату для морської індустрії, оскільки офіційно набуває чинності новий пакет поправок до Конвенції про працю в морському судноплавстві 2006 року, спрямований на подальше поліпшення умов праці та життя в морі та вирішення деяких ключових проблем, з якими зіткнулися моряки під час пандемії COVID-19.

Ексклюзив Shipping Intel: Голова ПРМТУ Олег Григорюк про війну, міжнародну підтримку та допомогу морякам

Олег Григорюк - видатний діяч у глобальному руху захисту прав морських робітників, Голова Профспілки робітників морського транспорту України.

Дякуємо за звернення!