Екіпаж судна GROTON у боротьбі за виживання

Судно GROTON, яке було уражене ракетою хуситів у Червоному морі 3 серпня, зараз стоїть на якорі в Джибуті.

Розповідає Інспектор ITF Натан Сміт: «В цей час я тісно спілкувався з філіппінським екіпажем на борту судна GROTON в цей час, співпрацюючи з колегами з Франції, Греції, Лондона та Філіппін, щоб надати їм якомога більше підтримки, враховуючи той факт, що судно не покрите угодою ITF.

По-перше, коли судно було в Іраку, екіпаж зіткнувся з сильним тепловим виснаженням через несправну систему кондиціювання повітря на борту. Через екстремальну спеку вони змушені були спати на палубі, щоб хоч трохи отримати повітря, і вирішили звернутися до ITF за допомогою.

Грецькі власники, компанія Conbulk, яка вирішила вивести свої судна з-під угод ITF, визнали проблему, але лише заявили, що намагаються виправити ситуацію, залишивши екіпаж продовжувати страждати на борту.

Судно потім було уражене ракетою, коли проходило повз Ємен, що залишило екіпаж пригніченим і страждаючим від ПТСР. На щастя, ніхто не був поранений. Незважаючи на психологічну травму моряків, вони були змушені продовжувати працювати, намагаючись загасити пожежу, що виникла в трюмі номер 4. Це була справжня подорож через пекло, з мінімальною заробітною платою та без жодних компенсацій за роботу в зоні воєнних дій. Вони не мали вибору. Екіпаж був вдячний за те, що вижив, але вони були виснажені та відчайдушно прагнули повернутися додому до закінчення контракту.

Власники припинили відповідати, тому ми звернулися до фрахтувальників судна, CMA CGM з Франції, які дуже допомогли. Однак капітан порту у Джибуті не дозволяв жодному члену екіпажу сходити на берег, поки проводилося розслідування.

Український екіпаж нарешті прийняв судно 29 серпня, а філіппінський екіпаж повернувся додому, де їм довелося зіткнутися з затопленими вулицями та будинками через сильні тайфуни. Але це пекло було краще, ніж те, яке вони пережили в морі. Не кажучи вже про те, що судно було уражене ще однією ракетою через два дні після їх висадки. На щастя, знову ніхто не постраждав. Проблеми тривають.

Зараз філіппінський екіпаж чекає на свою зарплату за серпень і обіцяну компенсацію за роботу в зоні воєнних дій; цього ще не сталося, але філіппінські урядові агентства, такі як DMW і OWWA, також виступають за те, щоб вони отримали свої належні виплати. Ми продовжуємо боротися».

Більше новин з тегом #ITF

Схвалено Керівництво з справедливого поводження з моряками, затриманими за підозрою у вчиненні злочинів

З 26 по 28 листопада цього року в штаб-квартирі Міжнародної організації праці в Женеві проходило засідання Спільної тристоронньої робочої групи Міжнародної організації праці (МОП) та Міжнародної морської організації (ІМО), на якому було схвалено Керівництво з справедливого поводження з моряками, затриманими за підозрою у вчиненні злочинів.

Потужна підтримка українських транспортників: 46-й Конгрес ITF прийняв резолюцію ПРМТУ

Профспілка робітників морського транспорту України, за підтримки Профспілки залізничників і транспортних будівельників України, звернулася з важливою резолюцією до 46-го Конгресу Міжнародної федерації транспортників (ITF) у Марракеші.

Зростаюча роль «тіньового флоту» у випадках залишення моряків

На тлі зростання кількості випадків залишення моряків, пов'язаних із суднами, задіяними в санкційній торгівлі, флот газових танкерів виділяється як порушник-рецидивіст.

Marrakech Policy: нові зобов'язання щодо покращення умов праці моряків

На 46-му Конгресі ITF прийнято новий документ, встановлюючий стандарти прав і умов праці моряків по всьому світу

Дякуємо за звернення!