До уваги моряків, які працюють на суднах, що підпадають під сферу дії Polar Code або IGF Code

Змінами до Правил внесення записів до послужної книжки моряка визначені особливості заповнення відомостей про стаж роботи на суднах:

  • Для суден, що підпадають під сферу дії Polar Code у графі «Загальний стаж» необхідно зазначати період (повні місяці та дні) плавання у полярних водах;
  • Для суден, що підпадають під сферу дії IGF Code у графі «Потужність головних двигунів (кВт)» необхідно зазначати тип палива


Необхідність зазначення цієї інформації визначення особливостями отримання свідоцтва фахівця про розширену підготовку для роботи на цих типах суден відповідно до пунктів 67 та 69 Положення про звання.


Звертаємо увагу, що для отримання свідоцтва фахівця про розширену підготовку для суден, які підпадають під сферу дії IGF Code, моряк повинен мати стаж роботи на такому судні не менше одного місяця, який включає не менше трьох операцій з бункерування (дві з трьох операцій із бункерування можуть бути замінені підготовкою на тренажері).


ДОВІДКОВО:

Міжнародний кодекс для суден, що експлуатуються в полярних водах (Polar Code) є обов’язковим відповідно до Міжнародної конвенції з охорони людського життя на морі (SOLAS) і Міжнародної конвенції щодо запобігання забрудненню з суден (MARPOL). Полярний кодекс охоплює повний спектр питань проектування, будівництва, обладнання, експлуатації, навчання, пошуку та порятунку та захисту навколишнього середовища, що стосуються суден, що працюють у негостинних водах, що оточують два полюси. Полярний кодекс набув чинності 1 січня 2017 року. Докладніше за цим посиланням: https://www.imo.org/en/MediaCentre/HotTopics/Pages/polar-default.aspx


Міжнародний кодекс з безпеки суден, що використовують гази або інші види палива з низькою температурою спалаху (The International Code of Safety for Ships Using Gases or Other Low-flashpoint Fuels (IGF Code) набув чинності 1 січня 2017 року. З основними положеннями цього кодексу Ви можете ознайомитися на офіційному сайті ІМО за цим посиланням https://www.imo.org/en/ourwork/safety/pages/igf-code.aspx або з методичних рекомендацій підготовлений ITF

https://www.itfseafarers.org/sites/default/files/node/resources/files/ITF%20Guideline%20on%20IGF%20Code.pdf

https://www.itfglobal.org/sites/default/files/node/resources/files/ITF%20booklet%20on%20IGF%20Code.pdf

Більше новин з тегом #Моряки

ITF: Кількість залишених моряків у 2025 році може перевищити рекорд 2024-го

Згідно з новими даними, опублікованими Міжнародною федерацією транспортників (ITF), кількість випадків залишення суден зросла майже на 33% порівняно з аналогічним періодом минулого року.

Українські курсанти морських закладів освіти склали ЄДКІ за кордоном

Усі тимчасові екзаменаційні центри за кордоном успішно завершили проведення Єдиного державного кваліфікаційного іспиту (ЄДКІ). Явка була відмінною — усі, хто прийшов на іспит, мали змогу без перешкод його скласти.

Мирна праця — під обстрілами: росія вбила портовика, члена ПРМТУ

Сьогодні внаслідок ракетного удару, завданого росією по контейнерному терміналу HHLA в Одесі, загинули три працівники порту, члени Профспілки робітників морського транспорту України. Ще шестеро отримали поранення.


Перевтома моряків під час рейсу — прямий ризик для безпеки судноплавства

У Норвегії другому помічнику капітана контейнеровоза NCL Salten висунуто звинувачення у недбалості під час несення вахти, що призвела до посадки судна на мілину поблизу Тронхейма.

Дякуємо за звернення!