У той час як Міжнародна асоціація портових вантажників (ILA) розпочинає страйк на східному узбережжі США, Міжнародна федерація транспортників (ITF) приєднується до Морської профспілки Австралії (MUA), щоб ще раз підтвердити своє зобов'язання стояти пліч-о-пліч з докерами ILA в їхній боротьбі за чесний, справедливий і безпечний генеральний контракт з морськими перевізниками.
Це перший страйк профспілки з 1977 року, яким будуть охоплені 36 портів на Східному узбережжі. Профспілка вимагає справедливої оплати праці, яка б відповідала рівню інфляції, а також захисту від автоматизації вантажопереробки, особливо в частині використання автоматизованих кранів.
«Дії американського альянсу USMX призвели до цього страйку, коли вони вирішили підтримувати позицію Ocean Carriers, які отримують мільярдні прибутки в портах США, але не сплачують роботу працівників морських портів ILA, чия праця приносить їм прибуток», - заявив Президент ILA Гарольд Даггетт.
Дії ILA спрямовані на забезпечення справедливої угоди для своїх членів щодо оплати праці та умов, а також зобов'язань щодо автоматизації, на час дії нової шестирічної угоди.
У понеділок ввечері USMX в останню хвилину зробила пропозицію 85-тисячній профспілці ILA. Пропозиція про підвищення заробітної плати на 50% на наступні шість років була відхилена ILA, яка заявила, що вона «не відповідає вимогам її членів щодо укладення нової угоди».
У червні цього року ILA припинила переговори з USMX після того, як виявила, що APM Terminals і Maersk Line використовують «систему автоматичних воріт» для обробки вантажівок без участі працівників ILA. ILA також зазначила, що протягом двох контрактних періодів вона чекає на результати аудиту щодо робочих місць, створених завдяки новій технології.
Побоювання ILA ґрунтуються на досвіді профспілок докерів у всьому світі, які спостерігають, як автоматизація та діджиталізація видаються за «прогрес», але ставлять під загрозу робочі місця портовиків та їхню безпеку.
«Наша прихильність до ILA є абсолютною - і це ніколи не зміниться», - сказав Генеральний секретар ITF Стівен Коттон. «Докери в усьому світі стикаються з однаковими труднощами: вони хочуть, щоб їм добре платили за їх важку працю, вони хочуть бути в безпеці на роботі, і вони хочуть повертатися додому в кінці зміни до своїх близьких, і бути впевненими, що для них і для наступного покоління, які виконуватимуть цю життєво важливу функцію на березі моря, є надійна робота. Це те, за що бореться ILA. А ITF та її членські профспілки докерів по всьому світу підтримують їх у цій боротьбі протягом усього шляху».
Аналітики судноплавної галузі та фінансисти поспішили звинуватити профспілки у будь-яких економічних потрясіннях - за оцінками, страйк коштуватиме економіці США 5 млрд. доларів США на день.
Координатор секції докерів МФТ Енріко Тортолано сказав: «ILA чітко продемонструвала, що вони підуть до кінця в цій боротьбі за справедливу оплату праці, і ITF буде поруч з нашими товаришами з ILA».
Як сказав Президент ILA Гарольд Даггетт, «USMX стоїть за цим страйком» - тож давайте пам'ятати про це, перш ніж ми почуємо неминуче лицемірство з боку індустрії, яка покладе провину на ILA».
«USMX може врегулювати це прямо зараз. А якщо ні, то всі економічні наслідки цього страйку ляжуть на USMX».