Справедливість перемогла

За сприяння Міжнародної федерації транспортників (ITF) моряки, які перебували на борту покинутого біля берегів Австралії судна-скотовоза, нарешті отримали заборговану заробітну плату та були репатрійовані додому.

Судно YANGTZE FORTUNE (IMO: 9336282) було заарештовано в Портленді, штат Вікторія, Федеральним судом Австралії в грудні 2022 року, після того, як воно було покинуто гонконзькими власниками. Протягом кількох місяців ITF співпрацювала з Австралійським управлінням з морської безпеки (AMSA) та федеральним маршалом Адміралтейства країни, щоб підтримати екіпаж і боротися за повне відшкодування заборгованості по заробітній платі.

Судно, зареєстроване під ліберійським прапором, в останні роки працювало на регулярному торговому маршруті між Австралією та Китаєм. YANGTZE FORTUNE стояло на якорі поблизу Портленда, де екіпаж був вимушений знаходитися з моменту затримання судна у вересні минулого року. Запланований рейс до Китаю з вантажем живої худоби був скасований, коли в корпусі судна була виявлена тріщина.

Після цього, ITF подала повідомлення до Міжнародної організації праці (ILO) про покинуте судно. Судно також стало об'єктом судового розгляду в Федеральному суді Австралії за позовом комерційних кредиторів з Сінгапуру про стягнення боргів, які їм був винен власник судна.

Координатор австралійської інспекції ITF Ян Брей у грудні повідомив, що понад 30 членів екіпажу, всі родом з Філіппін, були покинуті роботодавцем на судні, що застрягло.

«Ці працівники були змушені залишатися на покинутому судні, поки йшов процес його продажу, щоб отримати компенсацію і виплату заборгованості за місяці, яку їм утримував роботодавець», - сказав Брей.

Записи свідчать про те, що загалом морякам, які опинилися на мілині, заборгували понад чверть мільйона доларів США. Проведене ITF судове розслідування платіжних документів також показало, що виплати заробітної плати екіпажу у вересні та серпні минулого року були здійснені за рахунок коштів, зарезервованих для оплати відпусток працівників і з резервного фонду компанії.

Першій групі екіпажу (приблизно 20 осіб) було дозволено вилетіти з Портленда в січні, однак австралійське законодавство зобов'язувало 16 членів екіпажу залишатися на борту судна для реагування на будь-які надзвичайні ситуації.

Решта членів екіпажу сьогодні востаннє зійде на берег у Портленді перед тим, як вирушити до Мельбурна і сісти на рейс до Маніли. На зміну їм прийшов новий екіпаж, найнятий новим власником судна.

ITF боролася за безпеку і благополуччя екіпажу протягом місяців, коли вони застрягли в австралійських водах, але, що особливо важливо, місцева інспекційна група забезпечила справедливу оплату праці, якої могли б позбавити екіпаж без індустріального і юридичного втручання ITF.

Більше новин з тегом #ITF

Український морський форум (анонс)

Профспілка робітників морського транспорту України за підтримки Міжнародної федерації транспортників (ITF) та Державної служби морського і внутрішнього водного транспорту та судноплавства України має честь оголосити про проведення Українського морського форуму.

Чому екіпаж судна DALI не може покинути гавань Балтімору?

Минуло три тижні відтоді, як вантажне судно DALI врізалося в міст Френсіса Скотта Кі. Міст обвалився рано вранці 26 березня, в результаті чого загинуло шестеро людей, які працювали на мосту.

Команду ITF Інспекторату розширено: напоготові до роботи

Ще одинадцять інспекторів ITF пройшли вступну програму, яка відбулася в ITF House в Лондоні, Великобританія. Зараз вони вже цілком готові до виконання своїх нових обов'язків і боротьби за права моряків у всьому світі, сприяючи зміцненню солідарності з міжнародними профспілками та зацікавленими сторонами морської галузі.

Double Bookkeeping, або подвійна бухгалтерія

Ще один вид обману та обкрадання моряків

Дякуємо за звернення!