Оговтавшись від сплеску морських перевезень, який спостерігався в 2021 і на початку 2022 року, галузь контейнерних перевезень плавно відновлює графіки до рівня, який востаннє спостерігався на початку пандемії.
«Пунктуальність перевізників зросла на 26 % порівняно з минулим роком», - підкреслює Алан Мерфі, генеральний директор Sea-Intelligence. Дані аналітичної компанії показують, що рік тому галузь «досягла дна» і лише одне з трьох суден виконувало свої рейси за розкладом. У лютому 2022 року рівень надійності складав лише 34,2%, що продовжувало тенденцію, яка почалася в січні 2021 року, коли рівень надійності графіків вперше впав в діапазон від 30 до 40%.
«Глобальна надійність розкладів різко зросла на 7,7% у лютому 2023 року, досягнувши 60,2%», - говорить Мерфі.
Покращення в порівнянні з минулим роком відбулося у всіх основних перевізників. Мерфі зазначає, що в лютому 2023 року затримка прибуття суден скоротилася на -0,07 дня в порівнянні з попереднім місяцем до 5,29 дня в середньому. Sea Intelligence зазначає, що вона також знизилася на -2,30 дня в річному обчисленні.
«У відносному вираженні даний показник зараз ближчий до рівня 2019 року, ніж до максимумів 2021-2022 років», - сказав Мерфі.