Різке підвищення надійності графіка контейнерних перевезень

Оговтавшись від сплеску морських перевезень, який спостерігався в 2021 і на початку 2022 року, галузь контейнерних перевезень плавно відновлює графіки до рівня, який востаннє спостерігався на початку пандемії.

«Пунктуальність перевізників зросла на 26 % порівняно з минулим роком», - підкреслює Алан Мерфі, генеральний директор Sea-Intelligence. Дані аналітичної компанії показують, що рік тому галузь «досягла дна» і лише одне з трьох суден виконувало свої рейси за розкладом. У лютому 2022 року рівень надійності складав лише 34,2%, що продовжувало тенденцію, яка почалася в січні 2021 року, коли рівень надійності графіків вперше впав в діапазон від 30 до 40%.

«Глобальна надійність розкладів різко зросла на 7,7% у лютому 2023 року, досягнувши 60,2%», - говорить Мерфі.

Покращення в порівнянні з минулим роком відбулося у всіх основних перевізників. Мерфі зазначає, що в лютому 2023 року затримка прибуття суден скоротилася на -0,07 дня в порівнянні з попереднім місяцем до 5,29 дня в середньому. Sea Intelligence зазначає, що вона також знизилася на -2,30 дня в річному обчисленні.

«У відносному вираженні даний показник зараз ближчий до рівня 2019 року, ніж до максимумів 2021-2022 років», - сказав Мерфі.

Більше новин з тегом #В світі

ПРМТУ представила Україну в Програмі розвитку портових працівників

За сприянням Профспілки робітників морського транспорту України, ПРМТУ та ДП «Адміністрація морських портів України» представили Україну в Програмі розвитку портових працівників (при обробці насипних вантажів) — Portworker Development Programme in Bulk Terminals (PDPII), запровадженій Міжнародною організацією праці. Навчання проходило на базі Корейського портового навчального інституту Бусану, який є найкращим експертним закладом з підготовки портових працівників в Кореї.

Порядок надання гарантій компенсації шкоди фрахтувальникам, операторам, власникам морських суден та суден внутрішнього плавання

Затверджено Порядок надання гарантій компенсації шкоди фрахтувальникам, операторам та/або власникам морських суден та суден внутрішнього плавання

Поширені питання щодо тимчасових обмежень у прийнятті нових заяв на надання консульських послуг

Коментар МЗС України

Криміналізація моряків: міжнародна проблема

Дізнайтеся більше про те, як Міжнародна федерація транспортників (ITF) бореться з несправедливим ставленням до моряків після інцидентів і підозр у злочинах на морі

Дякуємо за звернення!