ПРМТУ та ITF допомогли кадету повернутися з рейсу, щоб встигнути на навчання

Минулого тижня до ПРМТУ та Інспектора ITF в Україні звернувся кадет, який в той момент знаходився на судні, покритому колективним договором німецької профспілки ver.di, з якою ПРМТУ укладено Меморандум про взаєморозуміння.

Максимальний термін дії трудового контракту кадета вже добігав кінця, однак він не спостерігав жодних ознак того, що компанія готується реалізувати його списання та репатріацію. А оскільки кадету було вкрай важливо встигнути до початку навчального процесу в Литовській морській академії, він вирішив звернутися за сприянням до Наталії Єфріменко. В той самий день ITF Інспектор звернулася до компанії, нагадавши їй про її зобов'язання щодо вчасного списання моряків при завершенні максимального терміну дії контракту та підкресливши, що заміна кадета на судні не є необхідною, тому не повинно виникнути жодних складнощів з організацією його репатріації найближчим часом.

Того ж дня компанія надіслала кадету деталі його польоту до визначеного ним місця репатріації. Наразі юнак вже прямує додому та незабаром зможе без перешкод продовжити навчання в Литовській морській академії.

В першу чергу, ця ситуація може послужити нагадуванням морякам про важливість саме вчасного звернення до ITF Інспектора та про те, наскільки велике значення має розуміння моряком кожного пункту свого трудового контракту. Поставивши свій підпис, ви берете на себе повне зобов'язання щодо умов та строків контракту.

Кадетам слід приділяти особливу увагу періоду свого контракту, адже важливо, щоб його максимальний строк не перетинався з, наприклад, продовженням навчання та, як наслідок, не поставала необхідність вимагати дострокового списання з судна.

Уважно читайте трудовий договір перед його підписанням та ставте питання, щоб отримати повне розуміння кожного пункту. І пам'ятайте, попередження проблеми значно простіше та швидше ніж її вирішення!

Більше новин з тегом #Моряки

Масштабна шахрайська операція з використанням фальшивого прапора: викрито понад 20 підроблених сайтів

Розслідування Lloyd’s List виявило зв’язки між стрімко зростаючою кількістю фальшивих суднових реєстрів, які використовуються сотнями суден під санкціями по всьому світу.

У 2024 році в морі було втрачено 576 контейнерів

Всесвітня рада судноплавства (WSC) опублікувала свій щорічний звіт «Контейнери, втрачені у морі», згідно з яким у 2024 році в морі було втрачено 576 контейнерів.

Потрібні реальні зміни, а не формальні ініціативи

Позиція ПРМТУ щодо чергового законопроекту щодо заохочення моряків до підтримки української економіки (реєстр. № 13416-1 від 10.07.2025 року).

У 2025 році кількість випадків залишення моряків зросла на 30%

Понад 2280 моряків були залишені на 222 суднах цього року з невиплатою заробітної плати в розмірі $13,1 млн і 30% зростанням кількості випадків порівняно з аналогічним періодом минулого року.

Дякуємо за звернення!