Покинуті моряки в центрі уваги світової морської спільноти

На жаль, українці досі входять в топ-5 національностей, які знаходяться на покинутих суднах. Тенденція показує, що з такими проблеми стикаються моряки, які не уважно читають умови трудового контракту, не знають своїх прав.

Коли ситуація доходить вже до того, що судновласник кидає судно та залишає напризволяще моряків, вони все одно чекають і вірять у якнайшвидше вирішення ситуації.

Щоб не опинитися на покинутому судні через недобросовісних посередників у працевлаштуванні, його можна перевірити заздалегідь за посиланням або звернутися до ПРМТУ.

https://www.ilo.org/dyn/seafarers/seafarersBrowse.list?p_lang=en

Тристороння робоча група Міжнародної організації праці (ILO)/Міжнародної морської організації (IMO) прийняла Рекомендації про те, як діяти у разі залишення моряків. Нові заходи щодо покращення умов життя моряків були вжиті на нараді за участю урядів, організацій морських працівників та роботодавців.

Нові Керівні принципи ґрунтуються на відповідних міжнародних трудових нормах ILO, зокрема на Конвенції про працю у морському судноплавстві 2006 року з поправками (MLC, 2006), включаючи останні поправки; більш ранньої спільної резолюції ILO - ІМО, прийнятої у 2001 р.; відповідних міжнародних угодах ІМО; відповідних тенденціях та змінах в регіональному та національному законодавстві та практиці.

Відповідно до MLC, 2006 держави прапора повинні забезпечити наявність системи фінансової безпеки для суден, які ходять під цими прапорами. Нові Керівні принципи закликають держави прапора не рідше одного разу на рік перевіряти дійсність цього фінансового забезпечення. Державам порту рекомендується приділяти особливу увагу цій фінансовій безпеці під час інспекцій іноземних суден, що входять до їх портів. До держав, у яких діють служби найму та працевлаштування, також звернений заклик регулярно перевіряти наявність у цих службах системи, що забезпечує захист моряків, яких вони набирають та влаштовують.

У нових Рекомендаціях викладені процедури, які мають бути прийняті державами у разі невиконання судновласником своїх зобов'язань щодо організації та покриття витрат на репатріацію моряків, невиплаченої заробітної плати та інших передбачених договором виплат, а також задоволення основних потреб, включаючи медичне обслуговування. У цих обставинах моряки вважаються покинутими. Ці процедури включають розробку у співпраці з організаціями моряків та судновласників національних стандартних операційних процедур для чіткого визначення відповідальності та обов'язків компетентного органу та ролей, які мають відігравати різні національні зацікавлені сторони. Ці зацікавлені сторони включають відповідні національні ради з добробуту моряків, судноплавні агентства, організації моряків та судновласників, організації з добробуту моряків, служби найму та працевлаштування моряків.

На нараді ILO - ІМО також обговорювалося значення спільної бази даних організацій щодо залишених моряків, а також необхідність її оновлення та покращення.

Перше засідання Тристоронньої робочої групи зібрало понад 250 представників та спостерігачів від урядів та представницьких організацій судновласників та моряків для виявлення та вирішення проблем. Нарада проходила у гібридному форматі у Женеві з 13 по 15 грудня 2022 р. Підсумки наради будуть представлені Адміністративної ради ILO та Юридичного комітету ІMO у 2023 р.

https://www.ilo.org/global/topics/green-jobs/news/WCMS_864395/lang--en/index.htm

Більше новин з тегом #Моряки

Проблеми з добробутом, оплатою праці та технічним обслуговуванням на ELEEN SOFIA

Міжнародна федерація транспортників (ITF) повідомляє, що наразі взаємодіє з владою Австралії для вирішення справи про жорстоке поводження з екіпажем, розкрадання заробітної плати та жахливі умови на борту балкера, що належить болгарській компанії. Судно також перебуває під арештом австралійських прикордонників; його затримано в Гледстоуні.

Опитування: ваш голос має значення!

Жінки становлять лише приблизно 2% світової морської робочої сили.

«Ви можете досягти всього, чого захочете: жінки спроможні на все»

Катерина Гойман з дитинства мріяла про морські пригоди. Кожен вільний момент вона проводила біля Чорного моря, дивлячись на судна, що вирушали в подорожі. Так вона відчувала себе частинкою цього великого світу, де кожен день приносить нові враження та виклики. Таким чином, вона вирішила, що її майбутнє пов'язане саме з морем.

Криміналізація моряків: міжнародна проблема

Дізнайтеся більше про те, як Міжнародна федерація транспортників (ITF) бореться з несправедливим ставленням до моряків після інцидентів і підозр у злочинах на морі

Дякуємо за звернення!