Петиція #seafarersmatter

У зв'язку з тим, що в багатьох країнах, як і раніше, залишається невирішеною проблема змін членів екіпажів, Міжнародна федерація транспортників (International Transport Workers 'Federation, ITF) закликає підписати петицію#seafarersmatter

Той факт, що морякам доводиться довгий час перебувати на борту суден після закінчення їхніх трудових договорів, несе в собі серйозну загрозу, в першу чергу, психічному здоров'ю самих працівників транспорту, і, як наслідок, безпеці всієї судноплавної галузі. Тому державам всього світу необхідно негайно вжити рішучих заходів з метою полегшення процедур змін морських екіпажів і забезпечення вільного пересування працівників морського транспорту.

Дана петиція закликає уряди держав-членів Міжнародної морської організації та Міжнародної організації праці зробити наступні кроки:

- визнати працівників транспорту «ключовими працівниками» шляхом впровадження чітких законодавчих норм і повідомлення всіх рівнів влади про даний статус моряків;

- забезпечити вільне пересування моряків, в тому числі організовувати їх репатріацію і посадку на судна, а також необхідні для цього трансфери;

- розробити план з реалізації даних процедур;

- не залучати моряків до примусової ізоляції, в разі якщо медичний тест на COVID-19 негативний.

Ознайомитися з повним текстом петиції і підписати її можна за посиланням:

https://seafarersmatter.com/index.php/the-letter/

Більше новин з тегом #Моряки

Забезпечення відпочинку для екіпажу: рекомендації IFSMA для представників PSC

Міжнародна федерація асоціацій морських капітанів (IFSMA), Віце-президентом якої є Олег Григорюк, Голова ПРМТУ, звернулась до Люка Смолдреса, Генерального секретаря Паризького меморандуму про взаєморозуміння щодо контролю суден державою порту (Paris MOU) стосовно передбачених вимог безпеки та впливу певних адміністративних процесів на екіпаж.

Чому екіпаж судна DALI не може покинути гавань Балтімору?

Минуло три тижні відтоді, як вантажне судно DALI врізалося в міст Френсіса Скотта Кі. Міст обвалився рано вранці 26 березня, в результаті чого загинуло шестеро людей, які працювали на мосту.

Double Bookkeeping, або подвійна бухгалтерія

Ще один вид обману та обкрадання моряків

«Ракета вибухнула у 500 метрах від нашого судна»

Розповів член екіпажу судна PINOCCHIO, атакованого хуситами

Дякуємо за звернення!