Не ризикуйте роботою та здоров'ям через алкоголь

До Профспілки, перебуваючи на судні, звернувся моряк, якого компанія планувала списати достроково та за його рахунок.

У процесі спілкування з'ясувалося, що компанія прійняла таке рішення з певних умов, а саме: знаходячись на борту судна, моряк ужив алкоголь, що було відповідним чином зафіксовано (зроблено тест на алкоголь, підготовлено рапорти з підписами свідків).

Оскільки мало місце порушення алкогольної політики компанії та цим самим контракту, компанія була вправі списати моряка достроково, з утриманням з балансу його зарплати витрат з його репатріації.

А у цьому конкретному кейсі моряк втратив ще й бонусну частину свого заробітку за місяць, у якому мав місце інцидент з алкоголем, оскільки, згідно з його контрактом, бонуси виплачуються на розсуд роботодавця.

Незалежно від того, де ви працюєте, в машинному відділенні або на палубі, найчастіше вживання алкоголю заборонено цілком і повністю, щоб уникнути загроз безпеки екіпажу, вантажу та самого судна, адже робота у нетверезому стані може призвести до нещасних випадків та надзвичайних ситуацій.

Вживши алкоголь, моряк ризикує тим, що його контракт буде негайно перерваний, і додому він поїде за свій власний рахунок.

Але з цієї історії можна зробити й ще один висновок: завжди уважно читайте контракт перед його підписанням, адже в ньому може зазначатися, що бонуси не є обов'язковою виплатою, наслідком чого може стати їх втримання роботодавцем.

Найважливіше про трудовий контракт:https://mtwtu.org.ua/magazine/4

Більше новин з тегом #ITF

День моряка 2025: нульова толерантність до насильства і домагань у морській галузі

«Нам потрібне безпечне середовище для всіх»: глобальна кампанія IMO проти булінгу на морі

ITF викриває фіктивну профспілку, яка наражає моряків на небезпеку по всьому світу

Судноплавні компанії, фінансисти і уряди по всьому світу закликають розірвати зв'язки з фіктивною профспілкою ISU-Lanibra.

ITF: Кількість залишених моряків у 2025 році може перевищити рекорд 2024-го

Згідно з новими даними, опублікованими Міжнародною федерацією транспортників (ITF), кількість випадків залишення суден зросла майже на 33% порівняно з аналогічним періодом минулого року.

Німецька профспілка ver.di висловила щирі співчуття у зв’язку з ракетним ударом по терміналу HHLA в Одесі

Трагедія 23 травня на контейнерному терміналі HHLA в Одесі, коли внаслідок варварського ракетного обстрілу, здійсненого росією, загинули троє і були поранені восьмеро спілчан ПРМТУ, не залишила байдужими міжнародну спільноту. У листі солідарності братська профспілка ver.di висловила глибокі співчуття родинам загиблих та підтримку всім, хто постраждав у результаті цієї жорстокої атаки.

Дякуємо за звернення!