Вакцинація екіпажу може сприяти перезапуску круїзної індустрії

З огляду на, що вакцинація є умовою для завершення пандемії COVID-19, досить дивно, що до сих пір не має місця відкрита дискусія про потенційне значення вакцинації для відновлення круїзів.

Виняток становить виступ Франка Дель Ріо, президента і генерального директора Norwegian Cruise Line Holdings (NCLH), в якому він оголосив, що виступає за вакцинацію екіпажів і додав, що його компанія вивчає питання про те, чи буде законним з їхнього боку вимагати вакцинацію пасажирів.

«Ми маємо намір провести вакцинацію всіх членів екіпажу перед їх посадкою на борт наших суден для виконання своїх обов'язків, за умови наявності вакцини», - підтвердила представник NCLH. Однак вона не змогла надати більш детальну інформацію про те, як саме буде здійснюватися вакцинація, і хто візьме на себе пов'язані з нею витрати.


Пріоритет для моряків як ключових рабітників


Генеральний секретар Міжнародної морської організації (IMO) Кітак Лім заявив, що моряки, як ключові працівники, повинні отримати пріоритетне право при вакцинації. Міжнародна асоціація круїзних ліній (CLIA) заявила, що спільно з IMO, МОТ, Міжнародною палатою судноплавства та іншими асоціаціями закликає держави-члени IMO визнати моряків ключовими працівниками для отримання ними пріоритету вакцинації.

CLIA «активно вивчає» можливість обов'язкової вакцинації - як членів екіпажу, так і пасажирів.

У США перезапуск круїзів неодноразово відкладався, оскільки лінії працюють відповідно до вимог Центрів з контролю і профілактиці захворювань США (CDC), і на цьому тижні низка великих ліній оголосила про чергову відстрочку. Здавалося б, вакцинація може замінити деякі вимоги щодо тестування, але ні CDC, ні компанії, з якими зв'язалися Seatrade Cruise News, не сказали нічого конкретного з цього приводу.


Позиція CDC


«Вакцинація, поряд з іншими профілактичними заходами, включаючи тестування до і після поїздки, носіння маски, дотримання соціальної дистанції, часте миття рук, чищення і дезінфекція поверхонь, стане ще однією ефективною стратегією для зниження ризиків передачі COVID-19, пов'язаних з поїздками, в тому числі круїзними», - сказав представник CDC.

У CLIA заявили, що заходи, вжиті для перезапуску круїзів, можуть бути скориговані в міру зміни обставин, включаючи обмеження на поїздки, оновлені інструкції органів охорони здоров'я, рівні передачі вірусу серед населення і наявність колективного імунітету, нові штами вірусів, а також розробку і доступність ефективних швидких тестів, лікування і вакцини.

«Навіть після того, як вакцина буде широко доступна, нам дійсно знадобиться порада органів охорони здоров'я щодо того, які заходи ми можемо почати скорочувати, - заявила представник CLIA. - Ці заходи не можна просто «включити і вимкнути», оскільки вони залежать від вакцини і будуть з нами протягом ще деякого часу».

Коментар Royal Caribbean Group: «Розробка вакцини - хвилюючий і важливий крок в боротьбі з COVID-19, і це стане ще одним важливим фактором, який допоможе нам безпечно відновити роботу круїзної індустрії. Поки рано говорити, яку роль зіграє вакцинація, але приємно спостерігати, як ця опція з'являється».


Обговорення Royal Caribbean в контексті работи экіпажу


Представник Royal Caribbean Group додав, що «ми ведемо обговорення щодо вакцинації наших екіпажів, однак поки рано заявляти що-небудь напевно».

«Вакцинувати екіпажі - ідеальний варіант для круїзної галузі», - вважає Марк Конрой, керуючий директор по Північній і Південній Америці, Silversea Cruises. «Ми просто не знаємо, коли зможемо це зробити». Сам Конрой був вакцинований на цьому тижні і поки не повідомив про побічні ефекти.

На його думку, вакцинація пасажирів на круїзних лайнерах обов'язкова, але більш імовірно, що на це підуть лише деякі країни.

Компанія Carnival Corp. & Plc не була готова обговорювати вакцинацію пасажирів або членів екіпажу, але зробила таку заяву: «Ми дуже натхнені розробкою вакцини, що є позитивною подією для всього світу і, звичайно ж, для всієї індустрії туризму. Вакцини є важливим інструментом, який сприятиме скороченню поширення вірусу, поряд з досягненнями в області технологій і науки, включаючи лікування та доступне тестування. Разом ці інструменти будуть сприяти підвищенню безпеки і поступового повернення до занять, які подобаються людям, серед яких і подорожі».


Перспектива продажу круїзів


Найбільші продавці круїзів очікують, що вакцинація відіграє вагому роль у відновленні роботи індустрії.

«Важко передбачити, який вплив матиме впровадження вакцини, але ми вважаємо, що це - ключ до безпечного повернення круїзного відпочинку. Деякі з наших клієнтів вже почали робити щеплення і цікавляться подорожами в найближчому майбутньому », - сказала Мішель Фі, засновник і генеральний директор Cruise Planners, представник American Express Travel.


Ті, що пройшли вакцінацію одними з перших повернуться до роботи в морі


«Настає багато змін, тому поки неясно, чи буде необхідна вакцинація в круїзній галузі, але я дійсно сподіваюся, що люди, які отримали щеплення, стануть першими в числі тих, хто повернувся до роботи в морі», - сказала вона.

Фі додала, що керівники найбільших круїзних компаній повідомили, що вимоги до вакцинації будуть залежати від відвідуваних лайнерами країн. Вона не знає, вакцинують екіпаж, але «напевно це буде в пріоритеті. Безпека екіпажу має першочергове значення, і тим самим ми зможемо зменшити і краще контролювати спалах захворювання, якщо воно відбудеться на борту судна».

За словами Фі, круїзні компанії ставлять безпеку пасажирів, членів екіпажу та громадян відвідуваних країн на перше місце, «тому прийняття деяких заходів, включаючи обов'язкову вакцинацію, може бути виправданою вимогою як для екіпажу, так і для гостей».

Фі вважає, що репутація галузі несправедливо постраждала під час пандемії, тому що «була поставлена під сумнів в очах суспільства. Тому, будучи вимушеними продовжувати цю перерву, ми хочемо бути впевнені, що коли судноплавство знову повноцінно запуститься, круїзні лінії будуть до цього повністю готові. Ми не хочемо ніяких нових інцидентів, які можуть ще більше нашкодити індустрії в ЗМІ».


Наслідки для продажу круїзів


Чи допомагає поширення вакцин продажу? Алекс Шарп, президент і головний виконавчий директор Signature Travel Network, дав неофіційний коментар про збільшення кількості бронювань на цьому тижні. Також, кілька туристичних консультантів вказали на сторінці Signature в Facebook, що за останній тиждень у них було більше запитів, ніж за останні два місяці.

«Я все ж вважаю, що вакцина допоможе. І, хоча поширення її було нерівномірним по штатам, люди розуміють, що в якийсь момент подорожувати буде дійсно безпечно», - сказав він.

Шарп підтримав план Дель Ріо з вакцинації екіпажу, додавши: «Я думаю, що для круїзних ліній це нескладно втілити, і очікую, що все так вчинять».

Розробка додаткових заходів


Але Шарп сказав, що керівники круїзних компаній не впевнені в обов'язковій вакцинації гостей. «Прямо зараз це не спрацює, тому що діти не будуть отримувати вакцини. Але це може бути варіантом для деяких невеликих люкс-ліній без дітей», - сказав він. «Я хочу знайти опцію, яка гарантує найбільшу безпеку, і не буде вимагати занадто багато від клієнта».

Шарп добре ставиться до вже існуючих протоколів. Він також вважає, що багато людей хочуть пройти вакцинацію, і що деякі напрямки можуть зажадати її наявність.

Що стосується структури CDC: «Я припускаю, що зараз у них на порядку денному безліч різних варіантів і вимог, але поки вони не отримають більше точної інформації, вони будуть продовжувати вимагати від круїзних компаній реалізувати занадто багато. Я думаю, що компанії із задоволенням би реалізували всі ці заходи, якщо б це гарантувало їх можливість знову розпочати роботу».

Більше новин з тегом #Моряки

Потужна підтримка українських транспортників: 46-й Конгрес ITF прийняв резолюцію ПРМТУ

Профспілка робітників морського транспорту України, за підтримки Профспілки залізничників і транспортних будівельників України, звернулася з важливою резолюцією до 46-го Конгресу Міжнародної федерації транспортників (ITF) у Марракеші.

Зростаюча роль «тіньового флоту» у випадках залишення моряків

На тлі зростання кількості випадків залишення моряків, пов'язаних із суднами, задіяними в санкційній торгівлі, флот газових танкерів виділяється як порушник-рецидивіст.

Українські моряки отримали нові привілеї

Що змінилося в колективних угодах на суднах норвезьких судновласників

Marrakech Policy: нові зобов'язання щодо покращення умов праці моряків

На 46-му Конгресі ITF прийнято новий документ, встановлюючий стандарти прав і умов праці моряків по всьому світу

Дякуємо за звернення!