SRI надає результати інноваційного дослідження

Міжнародна організація правового захисту моряків (Seafarers 'Rights International, SRI) опублікувала результати нового дослідження характеру і масштабів законодавства, що регулює правові відносини в сфері каботажних перевезень в світі.

Дослідження під назвою «Світові закони про каботажі» вперше об'єднало 91 державу-членів Організації Об'єднаних Націй, законодавства яких містять закони, що регулюють каботаж.

Дослідження представляє історію морського каботажу та простежує низку рудиментарних правових принципів. У звіті дослідження наводяться приклади різних визначень каботажу, які використовуються сьогодні на національному, регіональному та міжнародному рівнях, а також приклади обмежень і заборон іноземної участі у внутрішніх каботажних перевезеннях держави.

Дослідження було проведено SRI за дорученням Міжнародної федерації транспортників (ITF). Необхідно відзначити, що відсутність сучасного всеосяжного дослідження було серйозною перешкодою для продуманої розробки політики ITF в сфері каботажу.

Дослідження «Світові закони про каботажі» засноване на законодавстві і рекомендаціях, отриманих від професійних юридичних фірм 140 держав-членів ООН, багато з яких є учасниками незалежної мережі адвокатів SRI по всьому світу. Підкреслюється, що звіт про дослідження написаний юристами, але не для юристів - юридична термінологія і важкі громіздкі примітки були зведені до мінімуму.

Більше новин з тегом #ITF

Аналітика даних Інспекторату ITF у дії

Стаття-коментар Сета Пайєра, Керівника відділу даних та досліджень Міжнародної федерації транспортників

Солідарність без кордонів: європейські профспілки підтримують Україну

Цього тижня ПРМТУ взяла участь у Профспілковому саміті на підтримку України, організованому Європейською конфедерацією профспілок (ETUC). Він пройшов 22-23 квітня у м. Люблін (Польща) та об'єднав близько 120 представників різних профспілок Європи.

Український морський форум (анонс)

Профспілка робітників морського транспорту України за підтримки Міжнародної федерації транспортників (ITF) та Державної служби морського і внутрішнього водного транспорту та судноплавства України має честь оголосити про проведення Українського морського форуму.

Чому екіпаж судна DALI не може покинути гавань Балтімору?

Минуло три тижні відтоді, як вантажне судно DALI врізалося в міст Френсіса Скотта Кі. Міст обвалився рано вранці 26 березня, в результаті чого загинуло шестеро людей, які працювали на мосту.

Дякуємо за звернення!