Сінгапур залишається найбільш завантаженим у світі портом з перевалки та бункерування

Незважаючи на пандемію COVID-19, що триває, у 2022 році порт Сінгапуру залишався відкритим і пов'язаним з іншими портами світу. Порт Сінгапуру показав рекордно високу пропускну здатність контейнерів – 37,5 TEU. Обсяг бункерування також залишався високим, вдруге перевищивши 50 млн. тонн.

Сінгапур також був визнаний провідним морським містом світу вп'яте поспіль (у міжнародному порівняльному дослідженні Норвезького класифікаційного товариства DNV та норвезької консалтингової компанії Menon Economics AS). Це – переконливе свідчення досягнень Сінгапуру не лише в портовому секторі, а й в якості міжнародного морського центру у сфері судноплавних послуг та морських технологій.

Міністр транспорту та відповідальний міністр торговельних відносин С. Ісваран на заході «Новорічні бесіди Сінгапурського морського фонду» оголосив про успішну роботу порту Сінгапур у 2021 році та позначив чотири напрямки розвитку: стійкість, цифровізація, декарбонізація та таланти. Саме за цими напрямами, відповідно до оновленої «Карти трансформації галузі морського транспорту», уряд спрямовуватиме свої зусилля з метою розвитку морського сектору та проведення консультацій з галуззю та профспілками.

Морський Сінгапур показав себе стійким, незважаючи на проблеми пандемії за останні два роки. Я впевнений, що тісне тристороннє партнерство між урядом, промисловістю і профспілками, що триває, допоможе нам пройти етап відновлення і дозволить державі стати ще сильнішою», – сказав міністр.

Більше новин з тегом #В світі

Український морський форум (анонс)

Профспілка робітників морського транспорту України за підтримки Міжнародної федерації транспортників (ITF) та Державної служби морського і внутрішнього водного транспорту та судноплавства України має честь оголосити про проведення Українського морського форуму.

Мобілізація по-новому. Що зміниться з травня

Зібрали найбільш актуальні запитання, що надходили від членів Профспілки, та підготували для вас відповіді на них.

Забезпечення відпочинку для екіпажу: рекомендації IFSMA для представників PSC

Міжнародна федерація асоціацій морських капітанів (IFSMA), Віце-президентом якої є Олег Григорюк, Голова ПРМТУ, звернулась до Люка Смолдреса, Генерального секретаря Паризького меморандуму про взаєморозуміння щодо контролю суден державою порту (Paris MOU) стосовно передбачених вимог безпеки та впливу певних адміністративних процесів на екіпаж.

Чому екіпаж судна DALI не може покинути гавань Балтімору?

Минуло три тижні відтоді, як вантажне судно DALI врізалося в міст Френсіса Скотта Кі. Міст обвалився рано вранці 26 березня, в результаті чого загинуло шестеро людей, які працювали на мосту.

Дякуємо за звернення!