Не ризикуйте роботою та здоров'ям через алкоголь

До Профспілки, перебуваючи на судні, звернувся моряк, якого компанія планувала списати достроково та за його рахунок.

У процесі спілкування з'ясувалося, що компанія прійняла таке рішення з певних умов, а саме: знаходячись на борту судна, моряк ужив алкоголь, що було відповідним чином зафіксовано (зроблено тест на алкоголь, підготовлено рапорти з підписами свідків).

Оскільки мало місце порушення алкогольної політики компанії та цим самим контракту, компанія була вправі списати моряка достроково, з утриманням з балансу його зарплати витрат з його репатріації.

А у цьому конкретному кейсі моряк втратив ще й бонусну частину свого заробітку за місяць, у якому мав місце інцидент з алкоголем, оскільки, згідно з його контрактом, бонуси виплачуються на розсуд роботодавця.

Незалежно від того, де ви працюєте, в машинному відділенні або на палубі, найчастіше вживання алкоголю заборонено цілком і повністю, щоб уникнути загроз безпеки екіпажу, вантажу та самого судна, адже робота у нетверезому стані може призвести до нещасних випадків та надзвичайних ситуацій.

Вживши алкоголь, моряк ризикує тим, що його контракт буде негайно перерваний, і додому він поїде за свій власний рахунок.

Але з цієї історії можна зробити й ще один висновок: завжди уважно читайте контракт перед його підписанням, адже в ньому може зазначатися, що бонуси не є обов'язковою виплатою, наслідком чого може стати їх втримання роботодавцем.

Найважливіше про трудовий контракт:https://mtwtu.org.ua/magazine/4

Більше новин з тегом #Моряки

Відкритий лист до ООН

Спільний відкритий лист представників морської індустрії Генеральному секретарю ООН Антоніу Гутеррішу

Український морський форум (анонс)

Профспілка робітників морського транспорту України за підтримки Міжнародної федерації транспортників (ITF) та Державної служби морського і внутрішнього водного транспорту та судноплавства України має честь оголосити про проведення Українського морського форуму.

AMSA: Забезпечення добробуту моряків та контроль за умовами праці на суднах

Питання, пов'язані з дотриманням умов праці на суднах, залишаються однією з найбільш актуальних проблем у морській галузі.

Забезпечення відпочинку для екіпажу: рекомендації IFSMA для представників PSC

Міжнародна федерація асоціацій морських капітанів (IFSMA), Віце-президентом якої є Олег Григорюк, Голова ПРМТУ, звернулась до Люка Смолдреса, Генерального секретаря Паризького меморандуму про взаєморозуміння щодо контролю суден державою порту (Paris MOU) стосовно передбачених вимог безпеки та впливу певних адміністративних процесів на екіпаж.

Дякуємо за звернення!