ITF і ПРМТУ звернулися до керівництва України

Для забезпечення безпечної роботи морської галузі щомісяця 100 тисяч членів екіпажів суден потребують ротації, що відповідає обов'язковим міжнародним морським правилам і стандартам з охорони здоров'я, безпеки та добробуту моряків.

Діючі обмеження, пов'язані з пандемією COVID-19, призвели до того, що тисячі моряків сьогодні знаходяться на суднах вже значно довше передбачуваного договором терміну. У поєднанні зі складними, як фізично, так і психологічно, умовами праці, значно збільшується ризик морських аварій і катастроф, що є великою загрозою для світової економіки, яка і так вже постраждала від пандемії.

Беручи до уваги ситуацію, що склалася, Генеральний секретар Міжнародної федерації транспортників (ITF) Стівен Коттон і Голова Профспілки робітників морського транспорту України (ПРМТУ) Михайло Кірєєв направили спільний лист на адресу Президента України Володимира Зеленського та Прем'єр-міністра країни Дениса Шмигаля із закликом посприяти забезпеченню змін екіпажів з метою збереження лідируючих позицій нашої країни на міжнародному морському ринку праці.

Зокрема, у своєму зверненні боку наполегливо просять керівництво країни:

- вжити всіх можливих заходів для захисту прав і законних інтересів українських моряків,

- забезпечити належне виконання рекомендацій, наданих міжнародними організаціями щодо сприяння переміщенню моряків і морського персоналу, включаючи можливість проводити зміни екіпажів у звичайному режимі,

- розробити виняткові правила переміщення через державний кордон України,

- дозволити нерегулярні авіаперевезення для членів екіпажів морських суден.

Повний текст листа додається.

Більше новин з тегом #ITF

«Одна справа — знати, що профспілки існують, а зовсім інша — усвідомити їхню силу»

Координатор ITF у Німеччині про реалії життя моряків та нові виклики галузі

Профспілка моряків заявила про порушення трудового законодавства після відмови інспекторам у доступі до судна

Міжнародна профспілка моряків Канади (SIU Canada) дедалі більше занепокоєна численними випадками, коли інспекторам Міжнародної федерації транспортників (ITF) відмовляють в інспекції суден під іноземним прапором у канадських портах. Ці інспекції є критично важливими для захисту прав моряків і дотримання мінімальних міжнародних стандартів праці.

У 2025 році кількість випадків залишення моряків зросла на 30%

Понад 2280 моряків були залишені на 222 суднах цього року з невиплатою заробітної плати в розмірі $13,1 млн і 30% зростанням кількості випадків порівняно з аналогічним періодом минулого року.

Профспілки моряків вимагають визнання статусу зон конфлікту на Близькому Сході як «зони воєнних дій»

ITF закликає судновласників визнати Ормузьку протоку, Оманську затоку та води Ізраїлю зонами воєнних дій, аби посилити захист екіпажів суден.

Дякуємо за звернення!