IBF додає зону підвищеного ризику в Червоному морі

Соціальні партнери все більше стурбовані діями повстанських сил хуситів, які через війну між Ізраїлем і ХАМАС загрожують безпеці моряків і суден, що проходять Червоне море.

IBF закликає держави, які мають вплив у регіоні, захистити цей глобально важливий торговельний маршрут, щоб забезпечити здоров'я і безпеку моряків.


Після інцидентів у Червоному морі та Баб-ель-Мандебській протоці, що сталися 19 листопада 2023 року, Міжнародний переговорний форум (IBF) погодився визначити південну частину Червоного моря та протоки зоною підвищеного ризику з 22 грудня 2023 року. Це сталося після ретельного моніторингу ситуації та аналізу подальших ризиків для судноплавства і моряків, який проводився Комітетом зон бойових операцій IBF протягом останніх кількох тижнів.


Так, моряки, які проходять транзитом через цю зону, і на яких поширюється дія угод IBF, матимуть право на:

- бонус, що дорівнює базовій заробітній платі, яка виплачується за час транзиту;

- подвійну компенсацію в разі смерті або втрати працездатності;

- обов'язкову вимогу посилення заходів безпеки до рівня 3 за стандартом ISPS.


Голова Секції моряків ITF Девід Хайндель сказав: «Це важкі часи для галузі та особливо для моряків, які просто виконують свою роботу. Хоча це делікатне політичне питання, для моряків мова йде про їхнє здоров'я та безпеку. Ми вітаємо рішення кількох компаній призупинити або змінити маршрут суден, щоб уникнути ризику нападу, і ми раді, що наші партнери позитивно відреагували на наше прохання відобразити потенційні ризики, які існують для всіх моряків, що проходять через Червоне море в цей час».


Нова зона підвищеного ризику визначається наступними координатами, але не включає дванадцять морських миль від узбережжя Ємену, які вже визначені як зона бойових дій.


У південній частині Червоного моря:

- Починається від кордону з Саудівською Аравією в точці 16°24.12 північної широти та простягається на захід до Еритреї.

- З південного боку закінчується на Схемі розподілу руху (TSS) в Баб-ель-Мандебській протоці, що проходить паралельно до кордону Еритреї та Джибуті.


У південній частині узбережжя Ємені:

- Від центральної частини Єменського узбережжя, ділянка, що починається в Адені, порту в Ємені з координатами 45°01.40 східної довготи та проходить на південь до Міжнародного рекомендованого транзитного коридору (IRTC) з координатами 12°05.00 північної широти.

- З цієї позиції проходить на захід вздовж Рекомендованого коридору безпеки (RSC) до перетину з зоною бойових дій.

Більше новин з тегом #Моряки

Ключові поправки до MLC, 2006 набувають чинності

23 грудня 2024 року знаменує важливу дату для морської індустрії, оскільки офіційно набуває чинності новий пакет поправок до Конвенції про працю в морському судноплавстві 2006 року, спрямований на подальше поліпшення умов праці та життя в морі та вирішення деяких ключових проблем, з якими зіткнулися моряки під час пандемії COVID-19.

Ексклюзив Shipping Intel: Голова ПРМТУ Олег Григорюк про війну, міжнародну підтримку та допомогу морякам

Олег Григорюк - видатний діяч у глобальному руху захисту прав морських робітників, Голова Профспілки робітників морського транспорту України.

ВІДКРИТЕ ЗВЕРНЕННЯ ПРМТУ

Щодо складання у 2025 році єдиного державного кваліфікаційного іспиту здобувачами освіти за спеціальністю 271 «Морський та внутрішній водний транспорт»

Підтримка українських працівників морського транспорту: захист прав та допомога

Голова ПРМТУ Олег Григорюк зустрівся із Постійним представником України при ООН та інших міжнародних організаціях у Женеві Євгенією Філіпенко. Основна увага була зосереджена на питаннях підтримки українських працівників морського транспорту та захисту їхніх прав як в Україні, так і за її межами.

Дякуємо за звернення!