Фактори, які можуть свідчити про те, що судно кинуто

В связи с вступлением в силу поправок к Конвенции о труде в морском судоходстве 2006 года (MLC, 2006) в отношении брошенных судовладельцем моряков, ITF выпустила информационную листовку с целью разъяснения, в каком именно случае экипаж и судно считаются брошенными.


Первыми признаками того, что экипажу грозит участь «брошенного», являются:


  • судовладелец отказывает в репатриации, хотя трудовой контракт уже подошел к концу;
  • судовладелец отказывается пополнять запасы провизии, питьевой воды, топлива;
  • судовладелец задерживает заработную плату экипажу более двух месяцев.

Більше новин з тегом #ITF

Криміналізація моряків: міжнародна проблема

Дізнайтеся більше про те, як Міжнародна федерація транспортників (ITF) бореться з несправедливим ставленням до моряків після інцидентів і підозр у злочинах на морі

Аналітика даних Інспекторату ITF у дії

Стаття-коментар Сета Пайєра, Керівника відділу даних та досліджень Міжнародної федерації транспортників

Солідарність без кордонів: європейські профспілки підтримують Україну

Цього тижня ПРМТУ взяла участь у Профспілковому саміті на підтримку України, організованому Європейською конфедерацією профспілок (ETUC). Він пройшов 22-23 квітня у м. Люблін (Польща) та об'єднав близько 120 представників різних профспілок Європи.

Український морський форум (анонс)

Профспілка робітників морського транспорту України за підтримки Міжнародної федерації транспортників (ITF) та Державної служби морського і внутрішнього водного транспорту та судноплавства України має честь оголосити про проведення Українського морського форуму.

Дякуємо за звернення!