Фактори, які можуть свідчити про те, що судно кинуто

В связи с вступлением в силу поправок к Конвенции о труде в морском судоходстве 2006 года (MLC, 2006) в отношении брошенных судовладельцем моряков, ITF выпустила информационную листовку с целью разъяснения, в каком именно случае экипаж и судно считаются брошенными.


Первыми признаками того, что экипажу грозит участь «брошенного», являются:


  • судовладелец отказывает в репатриации, хотя трудовой контракт уже подошел к концу;
  • судовладелец отказывается пополнять запасы провизии, питьевой воды, топлива;
  • судовладелец задерживает заработную плату экипажу более двух месяцев.

Більше новин з тегом #ITF

Глобальна кампанія ITF проти «зручних» прапорів та портів

Після роботи Комітету секції моряків ITF у Барселоні відбулися засідання Керівної групи Комітету справедливої практики (Fair Practices Committee Steering Group, FPCSG).

Важливі міжнародні рішення для українських транспортників

У Барселоні відбулися важливі зустрічі в межах діяльності Міжнародної федерації транспортників (ITF). Засідання Комітету секції моряків ITF передувало зустрічі Керівної групи Комітету справедливої практики ITF.

ПРМТУ розширює співробітництво: нові привілеї для українських моряків

У межах Політики Марракеш, ухваленої на 46-му Конгресі ITF у 2024 році, Профспілка робітників морського транспорту України підписала Меморандум про взаєморозуміння з турецькою профспілкою DAD-DER (Deniz Çalışanları Dayanışma Derneği), також відомою як MESA (Marine Employees' Solidarity Association).

Представники ПРМТУ перевірили умови праці на борту двох суден

Представники ПРМТУ — інспектор ITF в Україні та помічник інспектора — відвідали два судна, покриті колективними договорами ПРМТУ, які перебували в Ізмаїлі.

Дякуємо за звернення!