ДАЙДЖЕСТ - COVID-19

Iнформація за 6-10.04 2020 р

1. Станом на 10.04.2020 року в Україні зафіксовано 2203 особи, які захворіли на коронавірус. Зокрема за попередню добу (9.03) захворіли 311 осіб. За весь період одужала 61 особа.


2. З 6 квітня уряд посилив заходи попередження розповсюдження коронавірусної інфекції.

Основні заборони:

  • перебування в громадських місцях без надітої маски або респіратора;
  • переміщення групою більш ніж дві особи, крім випадків службової необхідності й супроводу дітей;
  • перебування в громадських місцях осіб, які не досягли 14 років, без супроводу дорослих;
  • відвідування парків, скверів, зон відпочинку, лісопаркових і прибережних зон, крім вигулу домашніх тварин однією особою і в разі службової необхідності;
  • відвідування спортивних і дитячих майданчиків;
  • проведення всіх масових заходів, в яких бере участь понад 10 осіб, крім заходів, необхідних для забезпечення роботи органів державної влади й органів місцевого самоврядування.

Детальніше тут: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/211-2020-%D0%BF


3. З 7 квітня державний кордон України можна перетнути лише автотранспортом. Працюють 19 пунктів пропуску:

- «Ягодин»;

- «Краківець»;

- «Ужгород»;

- «Тиса»;

- «Дякове»;

- «Порубне»;

- «Паланка – Маяки – Удобне»;

- «Старокозаче»;

- «Рені»;

- «Могилів – Подільський»;

- «Гоптівка»;

- «Юнаківка»;

- «Бачівськ»;

- «Сеньківка»;

- «Мілове»;

- «Нові Яриловичі»;

- «Славутич»;

- «Виступовичі»;

- «Доманове».

Детальніше тут: https://www.kmu.gov.ua/storage/app/uploads/public/5e8/ae7/382/5e8ae73822547958962292.doc


4. Міжнародне портове агентство S5, представництва якого є в багатьох великих портах світу, склало інтерактивну карту з поточними умовами організації репатріації моряків: https://www.facebook.com/162552390550650/posts/162...


5. Міжнародна федерація транспортників (ITF) випустила карту, що наочно демонструє вплив обмежень, викликаних пандемією COVID-19, на країни і порти світу: https://www.facebook.com/162552390550650/posts/1628075060665035/?d=n


6. Звернення Міжнародної палати судноплавства (ICS) і Міжнародної федерації транспортників (ITF) до лідерів і міністрів країн Великої двадцятки (G20) щодо сприяння, необхідного для забезпечення пересування моряків і морського персоналу.

З урахуванням очікуваного продовження дії обмежень на поїздки і перельоти, урядам вкрай необхідно вирішити серйозну проблему сприяння забезпеченню змін екіпажів суден.

Без скоординованих глобальних дій ефективність потоку морського імпорту та експорту буде поставлена під загрозу, що може мати негативний вплив на стійкість національних економік в період кризи COVID-19.

У той же час, коли уряди прагнуть забезпечити належну реакцію громадської охорони здоров'я на пандемію COVID-19, ми не повинні забувати про те, що, крім інших економічно важливих видів діяльності, торгові судна перевозять світові запаси медикаментів, продовольства, палива і сировини, а такожготову продукцію і комплектуючі, які, зважаючи на складні глобальних ланцюжків постачань, необхідні для ефективного функціонування національних економік і збереження робочих місць.

Детальніше тут: https://www.facebook.com/162552390550650/posts/1628820740590467/?d=n


7. ITF і JNG (IMEC, IMMAJ, KSA і Evergreen), як відповідальні соціальні партнери, ведуть постійні обговорення наслідків, як для моряків, так і для роботодавців.

Зокрема, мова йде про поточні договірні права та обов'язки, в умовах зростаючих обмежень на поїздки, що накладаються більшістю країн, і фактично краху регулярних авіаперельотів, що практично виключає можливість організації регулярних змін екіпажів і репатріацію в цілому.

Більшість морських роботодавців були змушені тимчасово призупинити зміни екіпажів, і ми вдячні і пишаємося тим, як моряки прийняли цей виклик, продовжуючи професійно виконувати свою роботу.Ми хочемо офіційно визнати їх неоціненний внесок у забезпечення функціонування галузі в цих важких обставинах.

Ситуація, однак, вимагає подальших зусиль всіх зацікавлених сторін, і за допомогою Міжнародного переговорного форуму (IBF) ми погодили наступне:

- Дотримуватися гнучкості при застосуванні Статті 5 (Тривалість працевлаштування) рамкового договору IBF, яка дозволить роботодавцям і морякам взаємно продовжувати діючі контракти після закінчення максимального терміну їх тривалості до 15 травня 2020 року.Постійно переглядати цю домовленість кожні два тижні;

- Надати додаткове керівництво по тлумаченню рамкового договору IBF CBA в обставинах, викликаних пандемією Covid-19, які не були передбачені при його складанні.

Детальніше тут: https://www.facebook.com/MTWTU/posts/1629870757152132?__tn__=K-R


8. 7 квітня Міжнародна федерація транспортників (ITF) і Міжнародна палата судноплавства (ICS) підготували спільне звернення до лідерів і міністрів Великої двадцятки зі сприяння переміщенню моряків і морського персоналу.

У зв'язку з цим Профспілка працівників морського транспорту України направила на адресу Президента і Прем'єр-міністра України лист, в якому наполегливо просить уважно розглянути дане звернення та вжити заходів, на яких наполягають ITF і ICS з метою подальшого збереження лідерських позицій України на морському ринку праці.

Зі свого боку ПРМТУ готова надати всебічну експертну підтримку і взяти участь в будь-яких ініціативах з питань організації безпечного переміщення моряків і морського персоналу.

Детальніше тут: https://mtwtu.org.ua/news/prmtu-obratilsa-k-prezidentu-i-premer-ministru-ukrainy


9. Профспілка робітників морського транспорту України направила Президенту України, Прем'єр-міністру, Міністру інфраструктури, Міністру закордонних справ, Голові Державної прикордонної служби лист з проханням вжити всіх можливих заходів, аби забезпечити належне виконання рекомендацій, наданих міжнародними організаціями щодо сприяння переміщення моряків і морського персоналу.

До них відносяться:

- можливість проводити заміни екіпажів в звичайному режимі,

- розробка виняткових правил переміщення через державний кордон України,

- відкриття нерегулярних перевезень для членів екіпажів морських суден в період обмежень, пов'язаних з подоланням пандемії, не ставлячи під загрозу зусилля щодо запобігання поширенню гострого респіраторного захворювання COVID 19.

У свою чергу, ПРМТУ запевняє у своїй готовності надати всебічну експертну підтримку і взяти участь в будь-яких ініціативах з питань організації безпечного переміщення моряків і морського персоналу, включаючи можливість здійснювати заміни членів екіпажів морських суден в Україні.

Детальніше тут: https://mtwtu.org.ua/news/obrasenie-prmtu-k-rukovodstvu-strany

Більше новин з тегом #Моряки

Чому екіпаж судна DALI не може покинути гавань Балтімору?

Минуло три тижні відтоді, як вантажне судно DALI врізалося в міст Френсіса Скотта Кі. Міст обвалився рано вранці 26 березня, в результаті чого загинуло шестеро людей, які працювали на мосту.

Double Bookkeeping, або подвійна бухгалтерія

Ще один вид обману та обкрадання моряків

«Ракета вибухнула у 500 метрах від нашого судна»

Розповів член екіпажу судна PINOCCHIO, атакованого хуситами

Залишення моряків – ганебне явище сучасної морської індустрії

Судновласники дедалі частіше залишають моряків напризволяще на борту суден, іноді на місяці, а то й роки.

Дякуємо за звернення!