Американська федерація праці закликала надати українським морякам право працювати

ПРМТУ звернувся за солідарною підтримкою до американських колег із проханням привернути увагу уряду до проблематики, пов'язаної з неможливістю українських моряків приєднатися до роботи на суднах.

У свою чергу Американська федерація праці - Конгрес виробничих профспілок (AFL-CIO) негайно надіслала листа на адресу Державного секретаря США Ентоні Блінкена із закликом скоординувати зусилля Державного департаменту США та країн ЄС для якнайшвидшого вирішення двох питань, які кардинально порушують права працівників в Україні. Перший – це ветування Законопроєкту 5371, який скасовує можливості ведення колективних переговорів під час воєнного стану. Другий – це обмеження на виїзд українських моряків у період воєнного стану.

«Оскільки під час запровадженого воєнного стану в Україні чоловікам віком від 18 до 60 років заборонено залишати країну, ми стурбовані тим, що українські моряки не можуть приєднуватись до судів для виконання своїх життєво важливих обов'язків у світовому судноплавстві. Обмеження мають серйозний фінансовий вплив на моряків, а також впливають на українську економіку та можливість експорту сільськогосподарської продукції. Ми співчуваємо тяжкій ситуації в Україні та необхідності для українського народу підтримувати свою країну, але просимо розглянути питання про те, щоб українські моряки, не покликані на військову службу, отримали можливість продовжити свою роботу на судах», - йдеться у листі.


https://storage.mtwtu.org.ua/source/1/gFCVgIWV1s9s...

Більше новин з тегом #Моряки

AMSA: Забезпечення добробуту моряків та контроль за умовами праці на суднах

Питання, пов'язані з дотриманням умов праці на суднах, залишаються однією з найбільш актуальних проблем у морській галузі.

Забезпечення відпочинку для екіпажу: рекомендації IFSMA для представників PSC

Міжнародна федерація асоціацій морських капітанів (IFSMA), Віце-президентом якої є Олег Григорюк, Голова ПРМТУ, звернулась до Люка Смолдреса, Генерального секретаря Паризького меморандуму про взаєморозуміння щодо контролю суден державою порту (Paris MOU) стосовно передбачених вимог безпеки та впливу певних адміністративних процесів на екіпаж.

Чому екіпаж судна DALI не може покинути гавань Балтімору?

Минуло три тижні відтоді, як вантажне судно DALI врізалося в міст Френсіса Скотта Кі. Міст обвалився рано вранці 26 березня, в результаті чого загинуло шестеро людей, які працювали на мосту.

Double Bookkeeping, або подвійна бухгалтерія

Ще один вид обману та обкрадання моряків

Дякуємо за звернення!