Відмовився від дому, але здобув свободу

Капітан судна, що вибухнуло в Дубаї, повернувся на батьківщину

Капітана судна, на якому в липні 2021 року під час завантаження в порту Джебель-Алі в Дубаї вибухнув контейнер, нарешті відпустили додому в Індію, завдяки підтримці Міжнародної федерації транспортників (ITF).

Сантош Кумар, який керував судном OCEAN TRADER (IMO 9056739), пережив 18 місяців розслідувань і юридичних суперечок в Дубаї. Однак, щоб отримати омріяну свободу, моряку довелося продати свій будинок, аби сплатити значний штраф, накладений дубайським судом.

Після того, як Кумар отримав незначну допомогу від власника судна, Sash Shipping Corp (компанії, зареєстрованої в Панамі), або його менеджерів Inzu Ship Charter LLC (що базується в ОАЕ), ITF взяла на себе організацію юридичного представництва та забезпечення житлом протягом півтора року, коли Сантош Кумар був не в змозі працювати.

У серпні 2022 року моряк був притягнутий до кримінальної відповідальності в суді першої інстанції Дубая разом з дев'ятьма іншими особами і компаніями (включаючи Inzu), що представляють суднових менеджерів і вантажників. Його визнали винним у «помилковому підпалі чужого майна», засудили до місячного тюремного ув'язнення з відстрочкою виконання вироку на три роки, а також оштрафували на 100 000 дирхамів (близько 27 500 доларів США). Апеляційне слухання у листопаді не увінчалося успіхом.

Влада Дубаю не дозволила Кумару покинути ОАЕ до сплати штрафу, а оскільки він майже два роки не отримував заробітної плати від своїх роботодавців, єдиним виходом для нього був продаж свого будинку в Індії. Сплативши штраф і подолавши ще кілька юридичних перешкод, він зміг повернутися додому на початку січня 2023 року.

«Вибух потрапив у заголовки газет по всьому світу, зробивши цю справу резонансною і чинячи тиск на всіх причетних, - сказав Стів Троусдейл, Координатор інспекційного відділу ITF. - Наслідки були виснажливими для капітана Сантоша, який, на мою думку, поводився з честю і, ймовірно, врятував життя в той день. Я радий, що він нарешті зміг повернутися до Індії».

https://www.itfglobal.org/ru/node/197494

Більше новин з тегом #Моряки

Ключові поправки до MLC, 2006 набувають чинності

23 грудня 2024 року знаменує важливу дату для морської індустрії, оскільки офіційно набуває чинності новий пакет поправок до Конвенції про працю в морському судноплавстві 2006 року, спрямований на подальше поліпшення умов праці та життя в морі та вирішення деяких ключових проблем, з якими зіткнулися моряки під час пандемії COVID-19.

Ексклюзив Shipping Intel: Голова ПРМТУ Олег Григорюк про війну, міжнародну підтримку та допомогу морякам

Олег Григорюк - видатний діяч у глобальному руху захисту прав морських робітників, Голова Профспілки робітників морського транспорту України.

ВІДКРИТЕ ЗВЕРНЕННЯ ПРМТУ

Щодо складання у 2025 році єдиного державного кваліфікаційного іспиту здобувачами освіти за спеціальністю 271 «Морський та внутрішній водний транспорт»

Підтримка українських працівників морського транспорту: захист прав та допомога

Голова ПРМТУ Олег Григорюк зустрівся із Постійним представником України при ООН та інших міжнародних організаціях у Женеві Євгенією Філіпенко. Основна увага була зосереджена на питаннях підтримки українських працівників морського транспорту та захисту їхніх прав як в Україні, так і за її межами.

Дякуємо за звернення!