Уважно читайте контракт

Запорука успішного рейсу - детально прочитаний та ретельно перевірений трудовий контракт

До інспектора ITF в Україні звернулися моряки двох екіпажів із проханням роз'яснити їм норми національного законодавства в частині термінів виплат, а також провести детальний аналіз тексту контрактів. Крім того, інспектор також розповів морякам про терміни повідомлення про дострокове розірвання трудових відносин та право на компенсацію, якщо компанія розірве договір без письмового сповіщення.


Наголошуємо, кожен моряк повинен детально ознайомитися із контрактом перед його підписанням. Втім, якщо безпосередньо під час рейсу додаткові з'явилися питання, то пояснення завжди можна отримати від інспекторів ITF. Краще дізнатися усі подробиці до того, як з'явилася необхідність відстоювати свої права.


Інспектор ITF зазначає, перед тим, як підписувати індивідуальний трудовий контракт, переконайтеся, що:


- Крюїнг дав роз’яснення всіх незрозумілих вам деталей, на ваш запит. Взявши копію трудового контракту (Seafarers’ Employment Agreement)/колективного договору (Collective Bargaining Agreement) у крюїнгу для вивчення, ви завжди можете показати його працівникам Профспілки (зв’яжіться з нами через соціальні мережі, електронну пошту або по телефону).


- В контракті є посилання на колективний договір (або об’ємний документ, наприклад, правила працевлаштування), ви також обов’язково повинні з ним ознайомитися. Копія цього документа обов’язково має перебувати у крюїнгу та бути надана моряку для ознайомлення на його запит.


Більш детальну інформацію можна дізнатися за посиланнями:


https://storage.mtwtu.org.ua/.../xOg0XVC-Wk_gmzyx...


https://storage.mtwtu.org.ua/.../Edgt12jQRwKCFvlLLXlXIXBn...


https://storage.mtwtu.org.ua/.../xbBK2...


Ліпше зайвий раз перевірити, ніж потім не бути обізнаним у власних правах.

Більше новин з тегом #Моряки

Український морський форум (анонс)

Профспілка робітників морського транспорту України за підтримки Міжнародної федерації транспортників (ITF) та Державної служби морського і внутрішнього водного транспорту та судноплавства України має честь оголосити про проведення Українського морського форуму.

AMSA: Забезпечення добробуту моряків та контроль за умовами праці на суднах

Питання, пов'язані з дотриманням умов праці на суднах, залишаються однією з найбільш актуальних проблем у морській галузі.

Забезпечення відпочинку для екіпажу: рекомендації IFSMA для представників PSC

Міжнародна федерація асоціацій морських капітанів (IFSMA), Віце-президентом якої є Олег Григорюк, Голова ПРМТУ, звернулась до Люка Смолдреса, Генерального секретаря Паризького меморандуму про взаєморозуміння щодо контролю суден державою порту (Paris MOU) стосовно передбачених вимог безпеки та впливу певних адміністративних процесів на екіпаж.

Чому екіпаж судна DALI не може покинути гавань Балтімору?

Минуло три тижні відтоді, як вантажне судно DALI врізалося в міст Френсіса Скотта Кі. Міст обвалився рано вранці 26 березня, в результаті чого загинуло шестеро людей, які працювали на мосту.

Дякуємо за звернення!