Проблеми з добробутом, оплатою праці та технічним обслуговуванням на ELEEN SOFIA

Міжнародна федерація транспортників (ITF) повідомляє, що наразі взаємодіє з владою Австралії для вирішення справи про жорстоке поводження з екіпажем, розкрадання заробітної плати та жахливі умови на борту балкера, що належить болгарській компанії. Судно також перебуває під арештом австралійських прикордонників; його затримано в Гледстоуні.

ELEEN SOFIA (IMO 9407512) зареєстровано в Ліберії і контролюється бенефіціарним власником в Болгарії. За словами ITF, австралійська інспекція слідкувала за судном і багато разів проводила перевірки. Вони стверджують, що судно, побудоване у 2008 році і яке змінило власника у 2023 році, має погану репутацію щодо якості побутових умов на борту судна та історію невиплат заробітної плати екіпажу. Огляд записів показує, що останній арешт був у Новому Орлеані в 2022 році, коли американська узбережна охорона утримувала судно протягом 10 днів через проблеми з безпекою.

«Інспектори ITF відвідали це судно в ряді австралійських портів, щоб перевірити добробут і безпеку екіпажу, вивчити документацію щодо заробітної плати та дотримання стандартів Конвенції про працю в морському судноплавстві на борту судна», - сказав координатор австралійської інспекції Іен Брей.

В кінці квітня ITF інспекція виявила, що запаси на борту судна вичерпані, а екіпаж залишився без доступу до їжі. Також зазначається, що під час перебування в ангарі в Бангладеш, на судні не працювали кондиціонери в місцях проживання екіпажу протягом понад трьох місяців.

ITF також повідомляє, що залишається без відповіді питання про зникнення і ймовірну смерть суднового кухаря, який викинувся за борт на якірній стоянці в Південному Китаї.

У лютому 2024 року ITF зазначає, що їй стало відомо про прострочену або невиплачену заробітну плату під час стоянки судна ELEEN SOFIA в порту Аделаїда, а пізніше в Портленді, штат Вікторія. За інформацією ITF, її інспекція змогла виправити ситуацію із заробітною платою і нестачею провізії, але судно покинуло Австралію і провело час в інших портах, перш ніж повернутися в Маккей, Австралія, де австралійська інспекція знову виявила ті ж самі проблеми.

ITF тісно співпрацює з австралійським прикордонним відомством та місцевими портовими владами в Квінсленді, щоб забезпечити членам екіпажу, що залишилися на борту судна під час арешту, доступ до достойних, здорових умов проживання, медичного обслуговування та, можливо, репатріації, поки розглядаються питання щодо судна та причини його арешту.

Австралія також відома своєю рішучістю та категоричністю в питаннях виконання Міжнародної конвенції про працю в морському судноплавстві. Це країна, яка ретельно дотримується міжнародних норм, і часто вживає заходи, щоб забороняти суднам захід до своїх портів, якщо вони порушують ці стандарти.

https://maritime-executive.com/article/itf-alleges-welfare-pay-and-maintenance-issues-on-detained-bulker

Більше новин з тегом #Моряки

Олег Григорюк — новий голова SCOCEEN

На засіданні Комітету моряків Східної, Центральної Європи та Норвегії (SCOCEEN) було ухвалено рішення обрати головою Комітету очільника Профспілки робітників морського транспорту України (ПРМТУ) — Олега Григорюка.

Глобальна кампанія ITF проти «зручних» прапорів та портів

Після роботи Комітету секції моряків ITF у Барселоні відбулися засідання Керівної групи Комітету справедливої практики (Fair Practices Committee Steering Group, FPCSG).

Важливі міжнародні рішення для українських транспортників

У Барселоні відбулися важливі зустрічі в межах діяльності Міжнародної федерації транспортників (ITF). Засідання Комітету секції моряків ITF передувало зустрічі Керівної групи Комітету справедливої практики ITF.

Перевірене партнерство: шведські колеги поруч з ПРМТУ з перших днів війни

У Швеції відбувся Конгрес профспілки SEKO, яка об’єднує працівників сфери послуг та комунікацій. За результатами голосування, Президенткою організації знову обрано Габріелу Лавеккіа, яка очолює SEKO з 2021 року.

Дякуємо за звернення!