ITF відстояла компенсацію у розмірі 1 млн доларів двом екіпажам, покинутим однією і тією ж компанією

Тринадцять філіппінських моряків повернулися додому після понад п'яти місяців перебування на борту покинутого судна-скотовоза YANGTZE HARMONY завдяки зусиллям Міжнародної федерації транспортників (ITF).

Власники покинули судно та його екіпаж після того, як у жовтні 2022 року воно було заарештоване в Сінгапурі через несплачений рахунок за паливо. Тоді ж судновласник перестав виплачувати зарплату всьому екіпажу, залишивши їх без засобів до існування та можливості повернутися додому.

ITF повідомляє, що гонконгський судновласник Harmony має не одну історію покинутих екіпажів, а його судна і раніше затримувалися за порушення правил безпеки і недотримання належного рівня добробуту екіпажу.

Однак інспектори ITF не очікували, що судноплавна компанія покине одночасно екіпаж ще одного судна. Так, YANGTZE FORTUNE також залишили напризволяще долі.

Завдяки багатомісячним зусиллям, ITF вдалося повернути екіпажам суден YANGTZE HARMONY (IMO 9318917) і YANGTZE FORTUNE (IMO 9336282) 1 мільйон доларів США, а також забезпечити всім 43 морякам безпечне повернення додому.

Протягом майже шести місяців координатор ITF Сандра Бернал працювала над тим, щоб забезпечити 13 членам екіпажу судна YANGTZE HARMONY виплату сотен тисяч доларів заборгованої заробітної плати і повернення їх на батьківщину. «Моряки на борту YANGTZE HARMONY безсумнівно страждали від втоми, тривоги і стресу», - сказала вона. «Ми ніколи не повинні дозволяти, щоб екіпаж розплачувався за недбалість свого роботодавця грошима, часом або душевним благополуччям. Це було б перекладанням провини на жертву».

ITF відзначила вирішення справи HARMONY, але також вказала на значні відмінності в тому, як австралійська та сінгапурська влада поставилися до подібних проблем. Два покинутих судна отримали різні результати, хоча вони належали одному судновласнику. ITF стверджує, що австралійська влада поставили на перше місце добробут екіпажу і комунікації, і просунули справу до вирішення швидше.

«Ми вибороли для цих моряків понад мільйон доларів заборгованої заробітної плати - гроші, які, я дуже сумніваюся, потрапили б до їхніх кишень, якби не наполеглива робота моїх колег», - сказав національний координатор ITF в Австралії Йен Брей. «Але я не можу не відзначити, що в Сінгапурі процес тривав більш ніж на два місяці довше, ніж в Австралії. Дотримання прав моряків не повинно бути лотереєю для екіпажів».

Більше новин з тегом #Моряки

Український морський вечір у Сінгапурі об’єднав міжнародну спільноту навколо підтримки українських моряків

Вже втретє Профспілка робітників морського транспорту України (ПРМТУ) спільно з Посольством України в Республіці Сінгапур, сінгапурськими морськими профспілками SMOU та SOS, а також Міжнародною радою морських судновласників (IMEC) та ASP провела Український морський захід у Сінгапурі.

Україна на шляху до ратифікації MLC, 2006: важливий крок до зміцнення позицій на міжнародній арені

У рамках співпраці Міжнародної організації праці (МОП), Урядового офісу координації європейської та євроатлантичної інтеграції та Профспілки робітників морського транспорту України (ПРМТУ), відбувся круглий стіл на тему «Кроки України до ратифікації Конвенції МОП про працю в морському судноплавстві (MLC, 2006)».

Підписано турецьку колективну угоду DAD-DER IBF

14 жовтня 2025 року у Стамбулі відбулася знакова подія – в рамках засідання Турецького спільного переговорного комітету була підписана нова колективна угода DAD-DER IBF на 2026-2027 роки.

Олег Григорюк представив план розвитку ITF-ETF Solidarity Fund

На черговому засіданні Виконавчого комітету Міжнародної федерації транспортників (ITF) Голова ПРМТУ Олег Григорюк представив план подальшої діяльності ITF-ETF Solidarity Fund.

Дякуємо за звернення!