ITF відстояла компенсацію у розмірі 1 млн доларів двом екіпажам, покинутим однією і тією ж компанією

Тринадцять філіппінських моряків повернулися додому після понад п'яти місяців перебування на борту покинутого судна-скотовоза YANGTZE HARMONY завдяки зусиллям Міжнародної федерації транспортників (ITF).

Власники покинули судно та його екіпаж після того, як у жовтні 2022 року воно було заарештоване в Сінгапурі через несплачений рахунок за паливо. Тоді ж судновласник перестав виплачувати зарплату всьому екіпажу, залишивши їх без засобів до існування та можливості повернутися додому.

ITF повідомляє, що гонконгський судновласник Harmony має не одну історію покинутих екіпажів, а його судна і раніше затримувалися за порушення правил безпеки і недотримання належного рівня добробуту екіпажу.

Однак інспектори ITF не очікували, що судноплавна компанія покине одночасно екіпаж ще одного судна. Так, YANGTZE FORTUNE також залишили напризволяще долі.

Завдяки багатомісячним зусиллям, ITF вдалося повернути екіпажам суден YANGTZE HARMONY (IMO 9318917) і YANGTZE FORTUNE (IMO 9336282) 1 мільйон доларів США, а також забезпечити всім 43 морякам безпечне повернення додому.

Протягом майже шести місяців координатор ITF Сандра Бернал працювала над тим, щоб забезпечити 13 членам екіпажу судна YANGTZE HARMONY виплату сотен тисяч доларів заборгованої заробітної плати і повернення їх на батьківщину. «Моряки на борту YANGTZE HARMONY безсумнівно страждали від втоми, тривоги і стресу», - сказала вона. «Ми ніколи не повинні дозволяти, щоб екіпаж розплачувався за недбалість свого роботодавця грошима, часом або душевним благополуччям. Це було б перекладанням провини на жертву».

ITF відзначила вирішення справи HARMONY, але також вказала на значні відмінності в тому, як австралійська та сінгапурська влада поставилися до подібних проблем. Два покинутих судна отримали різні результати, хоча вони належали одному судновласнику. ITF стверджує, що австралійська влада поставили на перше місце добробут екіпажу і комунікації, і просунули справу до вирішення швидше.

«Ми вибороли для цих моряків понад мільйон доларів заборгованої заробітної плати - гроші, які, я дуже сумніваюся, потрапили б до їхніх кишень, якби не наполеглива робота моїх колег», - сказав національний координатор ITF в Австралії Йен Брей. «Але я не можу не відзначити, що в Сінгапурі процес тривав більш ніж на два місяці довше, ніж в Австралії. Дотримання прав моряків не повинно бути лотереєю для екіпажів».

Більше новин з тегом #ITF

Чому екіпаж судна DALI не може покинути гавань Балтімору?

Минуло три тижні відтоді, як вантажне судно DALI врізалося в міст Френсіса Скотта Кі. Міст обвалився рано вранці 26 березня, в результаті чого загинуло шестеро людей, які працювали на мосту.

Команду ITF Інспекторату розширено: напоготові до роботи

Ще одинадцять інспекторів ITF пройшли вступну програму, яка відбулася в ITF House в Лондоні, Великобританія. Зараз вони вже цілком готові до виконання своїх нових обов'язків і боротьби за права моряків у всьому світі, сприяючи зміцненню солідарності з міжнародними профспілками та зацікавленими сторонами морської галузі.

Double Bookkeeping, або подвійна бухгалтерія

Ще один вид обману та обкрадання моряків

Залишення моряків – ганебне явище сучасної морської індустрії

Судновласники дедалі частіше залишають моряків напризволяще на борту суден, іноді на місяці, а то й роки.

Дякуємо за звернення!