Hapag-Lloyd тестує роботів для фарбування суден

У Німецькій судноплавній компанії Hapag-Lloyd розповіли про тестування роботизованої системи фарбування суден на дев'яти пароплавах.

Компанія стверджує, що використання такої системи дозволить поліпшити якість фарбування і скоротити час перебування судна в доці. Hapag-Lloyd вже провели випробування так званої системи Hull Treatment Carrier (HTC) в Гамбурзі, Марселі та Сінгапурі.

Сам механізм спроектований австрійською компанією Palfinger і складається з семи автоматизованих блоків, які переміщаються уздовж корпусу судна в сухому доці. Вони видаляють старі шари фарби з корпусу за допомогою великого напору води, після чого акуратно наносять новий шар.

За допомогою такої системи можна пофарбувати до 77% площі поверхні судна. Продуктивність системи - 600-800 кв. м на годину.

«Товщина шару, що наноситься фарби набагато рівномірніше, що дозволяє знизити кількість використовуваної фарби. Більш гладка поверхня корпусу судна призводить до зниження витрати палива і зменшення забруднення протягом 60 місяців, після закінчення яких судну необхідно пройти класифікаційне огляд. Крім того, автоматизована система фарбування менш шкідлива для навколишнього середовища », - розповіли в Hapag-Lloyd.

Більше новин з тегом #Моряки

Продовження дії посвідчення судноводія на ЄВВШ

«Дію посвідчення судноводія торговельного судна, яке допущено до плавання судноплавними річковими Європейськими внутрішніми водними шляхами можна продовжити» — про що повідомив голова Адміністрації судноплавства Микола Кравчук.

Нові «зручні прапори»: Домініка, Гамбія, Ніуе

ITF додала три нові прапори — Домініка, Гамбія та Ніуе — до свого багаторічного відкритого реєстру «зручних прапорів».

Українські моряки під прапором Данії: від підписання колективної угоди – до оновлення умов співпраці

Два роки тому Профспілка робітників морського транспорту України (ПРМТУ) та Данська асоціація судноплавства (Danish Shipping) підписали історичну колективну угоду, яка вперше поширилася на українських офіцерів та рядових, що працюють на суднах під Данським міжнародним реєстром суден (DIS).

Чорне море ганьби: як субстандартне судноплавство перетворює моряків на заручників плавучих трун

12-го жовтня 2025-го року поблизу Болгарії у Чорному морі затонуло вантажне судно EILEEN під прапором Камеруну.

Дякуємо за звернення!