Ще один трагічний випадок

Звернення щодо ще одного трагічного випадку надійшло від близьких українських моряків до Профспілки.

Моряк загинув в Індонезії, на борту судна, покритого колективним договором ITF стандарту грецької профспілки. Смерть настала з природних причин (як сказано у виданому в Індонезії свідоцтві про смерть), що не звільняло компанію від виплати компенсації родині загиблого. Після оформлення всіх необхідних документів сім'я моряка отримала повну суму компенсації відповідно до колективного договору.

В черговий раз нагадуємо: в разі якщо з вашим родичем-моряком сталася біда (він загинув під час роботи на борту іноземного судна), ви завжди можете БЕЗКОШТОВНО проконсультуватися у Профспілки.

Якщо судно покрито колективним договором ITF стандарту, з великою часткою ймовірності кейс вирішиться без участі морських юристів (проте ви про це не дізнаєтеся, а відсоток юристам платити доведеться). Якщо інцидент стався на борту судна, покритого колективним договором ITF стандарту, ITF інспектор буде працювати над його вирішенням абсолютно безкоштовно.

Перевірити, чи покрите судно колективним договором ITF стандарту можна, пройшовши за посиланням: https://www.itfseafarers.org/ru/look-up

Більше новин з тегом #Моряки

Український морський форум (анонс)

Профспілка робітників морського транспорту України за підтримки Міжнародної федерації транспортників (ITF) та Державної служби морського і внутрішнього водного транспорту та судноплавства України має честь оголосити про проведення Українського морського форуму.

AMSA: Забезпечення добробуту моряків та контроль за умовами праці на суднах

Питання, пов'язані з дотриманням умов праці на суднах, залишаються однією з найбільш актуальних проблем у морській галузі.

Забезпечення відпочинку для екіпажу: рекомендації IFSMA для представників PSC

Міжнародна федерація асоціацій морських капітанів (IFSMA), Віце-президентом якої є Олег Григорюк, Голова ПРМТУ, звернулась до Люка Смолдреса, Генерального секретаря Паризького меморандуму про взаєморозуміння щодо контролю суден державою порту (Paris MOU) стосовно передбачених вимог безпеки та впливу певних адміністративних процесів на екіпаж.

Чому екіпаж судна DALI не може покинути гавань Балтімору?

Минуло три тижні відтоді, як вантажне судно DALI врізалося в міст Френсіса Скотта Кі. Міст обвалився рано вранці 26 березня, в результаті чого загинуло шестеро людей, які працювали на мосту.

Дякуємо за звернення!