Подвійної бухгалтерії не місце на суднах, покритих договором ITF

У Коломбо, Шрі-Ланка, триває семінар ITF інспекторів.

Третій день робота почалася з обговорення такої теми, як Cooking the Books - сесія, присвячена, на жаль, недобросовісній практиці судновласників з ведення подвійної бухгалтерії на борту своїх суден, покритих схваленим договором ITF, яка час від часу зустрічається інспекторам. Це робиться, щоб скоротити витрати на утримання судна за рахунок членів екіпажу, що є серйозним порушенням міжнародних трудових норм.

Так, ITF інспектора з Австралії і США, які підготували цю сесію, розповіли про свій практичний досвід затримання і арешт суден, на борту яких був виявлений і доведений факт ведення подвійної бухгалтерії.

Групи обговорили, які індикатори можуть вказати ITF інспектору на те, що на судні ведеться подвійна бухгалтерія, і якими мають бути дії інспектора, в разі виявлення такого порушення.

Більше новин з тегом #ITF

Залишення моряків: як вчасно розпізнати проблему та отримати допомогу

Залишення екіпажів — це ситуація, коли судновласник або оператор судна припиняє виконувати свої зобов'язання перед моряками та односторонньо розриває будь-які зв’язки зі своїми працівниками.

Схвалено Керівництво з справедливого поводження з моряками, затриманими за підозрою у вчиненні злочинів

З 26 по 28 листопада цього року в штаб-квартирі Міжнародної організації праці в Женеві проходило засідання Спільної тристоронньої робочої групи Міжнародної організації праці (МОП) та Міжнародної морської організації (ІМО), на якому було схвалено Керівництво з справедливого поводження з моряками, затриманими за підозрою у вчиненні злочинів.

Потужна підтримка українських транспортників: 46-й Конгрес ITF прийняв резолюцію ПРМТУ

Профспілка робітників морського транспорту України, за підтримки Профспілки залізничників і транспортних будівельників України, звернулася з важливою резолюцією до 46-го Конгресу Міжнародної федерації транспортників (ITF) у Марракеші.

Зростаюча роль «тіньового флоту» у випадках залишення моряків

На тлі зростання кількості випадків залишення моряків, пов'язаних із суднами, задіяними в санкційній торгівлі, флот газових танкерів виділяється як порушник-рецидивіст.

Дякуємо за звернення!