Чому екіпаж судна DALI не може покинути гавань Балтімору?

Минуло три тижні відтоді, як вантажне судно DALI врізалося в міст Френсіса Скотта Кі. Міст обвалився рано вранці 26 березня, в результаті чого загинуло шестеро людей, які працювали на мосту.

На борту залишається 21 член екіпажу, серед яких лоцмани, механіки, водолази та інші члени екіпажу, які залишатимуться на судні, поки Національна рада з безпеки на транспорті (NTSB) та Берегова охорона США (USCG) не завершать своє розслідування.


Чому екіпаж все ще перебуває на судні?

1 квітня ВВС повідомила, що влада не планує проводити евакуацію екіпажу, і навряд чи такий план буде запроваджений, допоки судно не буде переміщено або піднято з води. 29 березня Берегова охорона заявила, що переміщення судна є другим пріоритетом для відновлення роботи порту Балтімора і судноплавного каналу.

BBC також повідомила, що навіть у звичайних обставинах висадка іноземних екіпажів з суден в портах США потребує значної кількості паперової роботи.

Двадцять членів екіпажу DALI є громадянами Індії, а один - зі Шрі-Ланки. Вони потребують віз і дійсних перепусток на берег, а також супроводу, щоб пройти від судна до воріт термінала.

Представник групи реагування Адміністрації порту Мериленду повідомив, що екіпаж продовжує «підтримувати поточний стан судна», поки NTSB і Берегова охорона продовжують розслідування.

«Екіпаж зайнятий виконанням своїх звичайних обов'язків на судні, а також наданням допомоги слідчим NTSB і Берегової охорони на борту», - сказав представник менеджменту DALI Вільям Маркс в інтерв'ю газеті Washington Post.

Ендрю Міддлтон, директор католицької місії Apostleship of the Sea, яка займається забезпеченням членів екіпажу, повідомив, що екіпаж повинен продовжувати стежити за механічними та електричними системами, а також за станом помп.

«Всі ті механізми, які змушують судно функціонувати, потребують участі людини», - пояснив він.

Коли члени екіпажу можуть розраховувати покинути судно?

Чіраг Бахрі, колишній моряк, який зараз працює менеджером з міжнародних операцій Міжнародній мережі соціального забезпечення і допомоги морякам (ISWAN), розповів ВВС, що можуть минути місяці, перш ніж екіпаж зможе повернутися додому.

«Можливо, через кілька тижнів декого з молодших за рангом можуть репатріювати додому, - сказав він. - Але може статися так, що старші за званням все ще будуть потрібні для завершення офіційного розслідування і залишаться в США».


Чому судно не може залишити гавань Балтімору?

NTSB і Берегова охорона все ще розслідують, чи було відключення електроенергії на вантажному судні причиною його зіткнення з мостом Кі. Під час останньої перевірки судна в червні було зафіксовано несправність в системі, яка була віднесена до категорії «рушійних і допоміжних механізмів» без жодних конкретних вказівок, але подальша перевірка показала, що проблема була вирішена.

Газета Baltimore Sun повідомила 4 квітня, що внаслідок обвалу мосту у пастці опинилися 11 вантажних суден, не рахуючи DALI. Судна не можуть рухатися, доки уламки мосту не будуть прибрані.

Як повідомляє Washington Post, судно покрито колективним договором Міжнародної федерації транспортників, а саме Профспілки морських офіцерів Сінгапуру. Але американська влада має визначити, коли екіпажу буде дозволено покинути Балтімор.

Координатор Інспекторату (ITF) Стів Троусдейл повідомив Washington Post, що він очікує, що екіпаж, який походить з країн, що розвиваються, з низьким рівнем зайнятості, може бути стурбований тим, що їх можуть затримати в порту під час розслідування.

«У них дуже щільні графіки, - сказав він. - Вони прибувають до порту, завантажують або розвантажують вантаж і вирушають назад».


З екіпажем судна DALI все гаразд?

Екіпаж в основному не постраждав після обвалення мосту. Сінгапурська компанія Synergy, якій належить DALI, повідомила 27 березня, що одного члена екіпажу довелося зняти з судна для лікування незначних травм, але згодом він повернувся на борт.

Представник Key Bridge повідомив Futurism, що екіпаж був «підготовлений до 35-денної подорожі» і мав на борту «достатню кількість запасів». Представник додав, що з екіпажем існує «відкрита лінія зв'язку» і «вони перебувають у доброму гуморі та здоров'ї».

Міддлтон розповів NPR, що його організація зібрала для екіпажу пакет допомоги, до якого увійшли сім-картки, точки доступу до Wi-Fi, DVD-диски та деякі харчові продукти. Він сказав, що якщо у екіпажу закінчаться їжа і вода, судноплавна компанія надасть більше.

«Ми хвилюємося, що вони відчувають стрес від інциденту, а з плином часу це може почати впливати на них дедалі сильніше, - сказав Міддлтон. - Вони були психологічно готові до 28 днів, з тією лише різницею, що зараз вони знаходяться в межах видимості суші, але не можуть до неї дістатися».


https://www.yahoo.com/news/why-is-the-dali-ship-crew-still-stuck-on-board-in-the-baltimore-harbor-214450309.html

Більше новин з тегом #Моряки

Потужна підтримка українських транспортників: 46-й Конгрес ITF прийняв резолюцію ПРМТУ

Профспілка робітників морського транспорту України, за підтримки Профспілки залізничників і транспортних будівельників України, звернулася з важливою резолюцією до 46-го Конгресу Міжнародної федерації транспортників (ITF) у Марракеші.

Зростаюча роль «тіньового флоту» у випадках залишення моряків

На тлі зростання кількості випадків залишення моряків, пов'язаних із суднами, задіяними в санкційній торгівлі, флот газових танкерів виділяється як порушник-рецидивіст.

Українські моряки отримали нові привілеї

Що змінилося в колективних угодах на суднах норвезьких судновласників

Marrakech Policy: нові зобов'язання щодо покращення умов праці моряків

На 46-му Конгресі ITF прийнято новий документ, встановлюючий стандарти прав і умов праці моряків по всьому світу

Дякуємо за звернення!