Робітники добилися ухвалення зобов'язань щодо забезпечення справедливого переходу в рамках знакової угоди IMO з питань клімату

Під час візиту до головного офісу Міжнародної морської організації в Лондоні молодіжні лідери профспілок моряків, які входять до молодіжної секції Міжнародної федерації транспортників (ITF), висунули вимоги щодо необхідності вживання термінових заходів, які відображені в угоді Just Transition («Справедливого переходу») у зв'язку зі зміною клімату.

Що таке JUST TRANSITION або «Справедливий перехід»?

Це структура, розроблена профспілковим рухом, щоб охопити низку соціальних заходів, необхідних для забезпечення прав і засобів до існування працівників, коли економіка переходить до сталого виробництва, насамперед для боротьби зі зміною клімату та захисту біорізноманіття. Відповідно до концепції справедливого переходу, відбувається об’єднання соціальної та кліматичної справедливості.

Згідно з Переглянутою стратегією, Міжнародної морська організація зобов'язана поновити інструкції щодо навчання та підготовки моряків, а також має забезпечити безпеку моряків та всіх зацікавлених спільнот при впровадженні нових технологій з нульовим або майже нульовим викидом шкідливих речовин.

«Цією Переглянутою стратегією IMO заявляє, що моряки відіграють важливу роль у подоланні проблем декарбонізації судноплавної промисловості», — сказав голова секції моряків ITF, Дейв Хейндел.

Після прийняття Переглянутої стратегії з редукції парникових газів також будуть впроваджені оновлені цілі зменшення загальних викидів у судноплавстві.

Згідно з ними, судноплавство має досягти чистого нуля «до 2050 року або приблизно до цього часу, з проміжними цілями в межах принаймні 20% (досягаючи 30%) до 2030 року і 70% (досягаючи 80%) до 2040 року».

Генеральний секретар ITF Стівен Коттон заявив, що повне втілення цих цілей має вирішальне значення, інакше судноплавство ризикує відставати від прогресу, який досягається в інших секторах транспорту.

«Нові цілі є більш амбітними, і ми раді цьому. Проте навіть ці нові цілі не відповідають Паризькій угоді і її цілям щодо температури.

Кожен сектор має спрямувати увагу на Паризьку угоду, щоб забезпечити стійкість робочих місць і нашої планети через кліматичні зміни. Тому дуже важливо, щоб ці нові цілі були повністю реалізовані», — сказав генеральний секретар ITF.

Більше новин з тегом #В світі

ПРМТУ представила Україну в Програмі розвитку портових працівників

За сприянням Профспілки робітників морського транспорту України, ПРМТУ та ДП «Адміністрація морських портів України» представили Україну в Програмі розвитку портових працівників (при обробці насипних вантажів) — Portworker Development Programme in Bulk Terminals (PDPII), запровадженій Міжнародною організацією праці. Навчання проходило на базі Корейського портового навчального інституту Бусану, який є найкращим експертним закладом з підготовки портових працівників в Кореї.

Порядок надання гарантій компенсації шкоди фрахтувальникам, операторам, власникам морських суден та суден внутрішнього плавання

Затверджено Порядок надання гарантій компенсації шкоди фрахтувальникам, операторам та/або власникам морських суден та суден внутрішнього плавання

Поширені питання щодо тимчасових обмежень у прийнятті нових заяв на надання консульських послуг

Коментар МЗС України

Криміналізація моряків: міжнародна проблема

Дізнайтеся більше про те, як Міжнародна федерація транспортників (ITF) бореться з несправедливим ставленням до моряків після інцидентів і підозр у злочинах на морі

Дякуємо за звернення!