Кріплення вантажів - робота берегових докерів

Міжнародна федерація транспортників (ITF) і Європейська федерація транспортників (ETF) закликають операторів суден повернути роботи з кріплення вантажів береговим докерам.

11 лютого з зареєстрованого в Нідерландах контейнеровозу OOCL Rauma впало за борт сім контейнерів під час шторму при переході з Котки, Фінляндія, в Роттердам в Нідерландах.

Обізнані джерела в галузі судноплавства повідомляють, що оператор судна базується у Гонконгу, це «Східна заокеанська контейнерна лінія» (OOCL), що належить нідерландській компанії JR Shipping BV. Кріплення та найтовка контейнерів на борту судна, розрахованого на 1425 20-футових контейнерів, часто виконується екіпажем судна в фідерної торгівлі Північної Європи.

1 січня 2020 року в Європі вступили в силу нові правила, що містяться в суднових колективних договорах, згідно з якими роботи із кріплення контейнерів зобов'язані виконувати берегові докери.

«Судна, на яких не виконано належне кріплення контейнерів, становлять небезпеку не тільки для екіпажу судна, але і для морського середовища. Судна в наші дні і так експлуатуються з недоукомплектованим екіпажем, і у моряків достатньо роботи, тобто їх завдання - безпечна доставка судна з порту в порт. Втома вже стала небезпечною реальністю в житті моряків на суднах », - сказав Нік Штам, віце-голова секції докерів МФТ.

ITF і ETF ясно, що кріплення вантажів на борту контейнеровозів повинні виконувати докери. Чисельність екіпажів на торгових суднах європейського узбережжя не достатня для того, щоб гарантувати безпеку судна, якщо на моряків покладаються обов'язки із кріплення вантажів на борту.

Вимоги, які ставляться до моряків операторами суден, є необг'рунтованими і не враховують обов'язкові години відпочинку. Втомлені члени екіпажу припускаються помилок, а коли контейнери погано закріплені на борту, трапляються аварії, що створюють небезпеку для судноплавства, для морського середовища і життя.

«Так званим відповідальним судновласникам слід переглянути свої дії, які піддають нас усіх ризику. У судноплавства вже погана репутація, а подібні інциденти тільки зміцнюють громадську думку. Кріплення вантажів і найтовка - небезпечна робота, і її повинні виконувати професійні докери », - додав Нік Штам.

Джерело: https://www.itfglobal.org/…/itf-and-etf-call-upon-ship-oper…

Більше новин з тегом #Моряки

«Ви можете досягти всього, чого захочете: жінки спроможні на все»

Катерина Гойман з дитинства мріяла про морські пригоди. Кожен вільний момент вона проводила біля Чорного моря, дивлячись на судна, що вирушали в подорожі. Так вона відчувала себе частинкою цього великого світу, де кожен день приносить нові враження та виклики. Таким чином, вона вирішила, що її майбутнє пов'язане саме з морем.

Криміналізація моряків: міжнародна проблема

Дізнайтеся більше про те, як Міжнародна федерація транспортників (ITF) бореться з несправедливим ставленням до моряків після інцидентів і підозр у злочинах на морі

Аналітика даних Інспекторату ITF у дії

Стаття-коментар Сета Пайєра, Керівника відділу даних та досліджень Міжнародної федерації транспортників

ПРМТУ звернулася до МЗС України за роз'ясненнями

Після оголошення МЗС України тимчасовогопризупинення з 23.04.2024 року вчинення консульських дій у закордонних дипломатичних установах за заявами громадян України чоловічої статі від 18 до 60 років (окрім дій, пов’язаних зоформленням посвідчень особи на повернення в Україну), ПРМТУ отримала численні запити від моряків, громадян України, які знаходяться за кордоном.

Дякуємо за звернення!