Аналітика даних Інспекторату ITF у дії

Стаття-коментар Сета Пайєра, Керівника відділу даних та досліджень Міжнародної федерації транспортників

Міжнародна федерація транспортників (ITF) має унікальний та потужний вплив на заробітну плату моряків та контролює умови їх праці на судах під зручним прапором, шляхом укладання угод стандарту ITF із власниками суден.

Інспекторат ITF складається з 133 інспекторів, які знаходяться в понад 120 портах у 59 країнах, здійснює контроль та забезпечує виконання цих угод. Інспектори мають законне право зайти на судно, яке покрито угодою ITF для проведення інспекції та перевірки дотримання умов угод. Інспекції також проводяться на суднах не покритих угодами ITF, і моряки/екіпаж можуть звертатися до будь-якого інспектора ITF у світі.

У 2023 році інспектори ITF завершили понад 10500 інспекцій/справ, надавши допомогу тисячам моряків у різноманітних питаннях, включаючи претензії щодо виплат заробітної плати, репатріації, медичної допомоги, відсутності їжі, води та ін.

Інспекторів навчають виявляти експлуатацію, ознаки примусової праці, торгівлі людьми та сучасного рабства.

Інформація з кожної інспекції зберігається в глобальній базі даних ITF, яка містить понад 200 000 інспекційних звітів за останні 15 років.

База даних містить інформацію про проблеми, з якими стикаються моряки, включаючи небезпечні судна, дані про невиплачені зарплати, погані умови на борту, а також випадки щодо криміналізації та залишення моряків. Це сотні мільйонів рядків та приблизно п'ять терабайт даних.

Нові навички в управлінні, обробці та інтерпретації даних використовуються для узагальнення та аналізу цього масиву даних.

Збір та аналіз даних лежить в основі підходу ITF до забезпечення належної обачності у сфері прав людини (HRDD). Модель HRDD базується на міжнародно визнаних принципах виявлення, запобігання та пом'якшення наслідків порушень прав людини, особливо в морській галузі.

Використовуючи дані інспекції ITF, ми можемо отримати точну інформацію про дотримання стандартів праці, заробітну плату, умов праці та інших аспектів, що впливають на добробут моряків. Жодна інша організація не збирає подібних даних і не займається аналогічною роботою.

Ця статистика є ключовою для ITF у їхній роботі з контролю за забезпечення належної обачності у сфері прав людини. Вона також служить важливим індикатором дотримання міжнародних стандартів праці та регулятивних вимог компаніями. Регулярно відстежуючи та аналізуючи дані інспекцій, компанії можуть оцінювати свою діяльність за встановленими критеріями, виявляти сфери невідповідності та вживати коригувальних заходів для усунення недоліків.

Співпрацюючи з ITF у питаннях моніторингу, запобігання та усунення порушень трудових прав, компанії можуть підвищити прозорість і поліпшити стандарти для моряків.

Зі збільшенням вимог щодо звітності важливість цих даних зростатиме. Використовуючи дані інспекцій та передову аналітику, ITF генерує цінну інформацію про умови праці. Ця інформація сприяє значущим змінам і забезпечить не тільки дотримання компаніями міжнародних трудових стандартів, а й дотримання прав моряків, які рухають наш світ.

https://www.itfglobal.org/en/news/data-analytics-in-action-how-itf-inspectorate-data-holds-companies-responsible-protecting

Більше новин з тегом #ITF

Криміналізація моряків: міжнародна проблема

Дізнайтеся більше про те, як Міжнародна федерація транспортників (ITF) бореться з несправедливим ставленням до моряків після інцидентів і підозр у злочинах на морі

Солідарність без кордонів: європейські профспілки підтримують Україну

Цього тижня ПРМТУ взяла участь у Профспілковому саміті на підтримку України, організованому Європейською конфедерацією профспілок (ETUC). Він пройшов 22-23 квітня у м. Люблін (Польща) та об'єднав близько 120 представників різних профспілок Європи.

Український морський форум (анонс)

Профспілка робітників морського транспорту України за підтримки Міжнародної федерації транспортників (ITF) та Державної служби морського і внутрішнього водного транспорту та судноплавства України має честь оголосити про проведення Українського морського форуму.

Чому екіпаж судна DALI не може покинути гавань Балтімору?

Минуло три тижні відтоді, як вантажне судно DALI врізалося в міст Френсіса Скотта Кі. Міст обвалився рано вранці 26 березня, в результаті чого загинуло шестеро людей, які працювали на мосту.

Дякуємо за звернення!