Маршаллові острови: всі судна повинні мати на борту аптечку

Республіка Маршаллові Острови (РМО) випустила посібник з медичної допомоги, в якому описані вимоги до аптечки та ведення документації на борту судна, основні обов'язки та підготовка з надання медичної допомоги.

Конвенція про працю в морському судноплавстві встановила стандарти надання медичної допомоги на борту судна і на березі. Маршаллові Острови підкреслюють, що всі судна повинні мати на борту аптечку, а відповідні рекомендації щодо ліків і медичних засобів, які повинні знаходитися на борту, містяться в Міжнародному керівництві по судновій медицині і додатку до нього, опублікованому ВООЗ.

Зокрема, щодо перевезення лікарських засобів і медичних матеріалів слід дотримуватися наступних рекомендацій:

- Усі судна повинні бути забезпечені аптечками з розрахунком, щоб укомлектування (типи, дозування і кількість ліків, медикаментів і обладнання) відповідало конкретному маршруту судна, його експлуатації та кількості людей на борту.

- Усі судна валовою місткістю понад 500 тонн повинні, окрім інших вимог, забезпечити машинне відділення і камбуз стандартними аптечками першої медичної допомоги.

- Судна, в тому числі пасажирські, що перевозять 100 і більше осіб і зазвичай здійснюють міжнародні рейси тривалістю понад три доби, зобов'язані мати на борту кваліфікованого лікаря, відповідального за надання медичної допомоги.

- Для пересувних морських бурових установок і пересувних морських установок вимога про наявність лікаря на борту може бути задоволена наявністю кваліфікованого лікаря або медсестри, які перебувають у межах досяжності вертольоту, для отримання медичних послуг на березі.

- Точний перелік медикаментів, медичного обладнання та витратних матеріалів повинен бути визначений судновласником або оператором після консультації з кваліфікованим медичним працівником, наприклад, судновим лікарем або фармацевтом.

- Судна, включаючи пороми, що перевозять небезпечні вантажі або їх залишки, повинні додатково дотримуватися Міжнародного кодексу морського перевезення небезпечних вантажів (IMDG) і вказівок останнього видання Керівництва з надання першої медичної допомоги у разі нещасних випадків, пов'язаних з небезпечними вантажами (MFAG).

- Якщо вантаж, класифікований як небезпечний, не включений в останнє видання MFAG, необхідна інформація про характер речовин, пов'язані з ним ризики, необхідні засоби індивідуального захисту, відповідні медичні процедури і специфічні антидоти повинна бути надана морякам в рамках суднової політики з охорони праці та здоров'я.

Посібник за посиланням: https://safety4sea.com/wp-content/uploads/2023/09/Marshall-Islands-Medical-Care-Aboard-Ship-and-Ashore-2023_09.pdf

Більше новин з тегом #В світі

Корупція в морських портах: як MACN бореться з проблемою

Морська антикорупційна мережа (MACN), вкотре звертає увагу на часто ігнорований, але руйнівний рівень корупції, з яким стикаються моряки в портах по всьому світу.

Мандрівка «Потяг пам’яті»

ETF (Європейська федерація транспортників) та Friedrich-Ebert-Stiftung (Фонд Фрідріха Еберта) організували унікальну навчальну подорож для молодих профспілківців з метою вивчення історії Голокосту, аналізу подій сучасності та виховання нового покоління лідерів, здатних будувати демократію та захищати права людини.

Проблеми з добробутом, оплатою праці та технічним обслуговуванням на ELEEN SOFIA

Міжнародна федерація транспортників (ITF) повідомляє, що наразі взаємодіє з владою Австралії для вирішення справи про жорстоке поводження з екіпажем, розкрадання заробітної плати та жахливі умови на борту балкера, що належить болгарській компанії. Судно також перебуває під арештом австралійських прикордонників; його затримано в Гледстоуні.

Опитування: ваш голос має значення!

Жінки становлять лише приблизно 2% світової морської робочої сили.

Дякуємо за звернення!