Безпека мореплавання - понад усе

Наступна сесія семінару була присвячена темі безпеки мореплавання і, в її контексті, проблематиці стягнення компенсаційних виплат у разі смерті моряка або ж отримання ним травми на борту судна, що спричинила часткову або ж повну втрату працездатності.

Безпека мореплавання регулюється цілою низкою міжнародних інструментів, серед яких Міжнародна конвенція з охорони людського життя на морі (СОЛАС), Міжнародний кодекс з управління безпекою (МКУБ), Міжнародна конвенція про підготовку і дипломування моряків та несення вахти (ПДНВ) і, звичайно ж, Конвенція про працю в морському судноплавстві 2006 року (MLC, 2006) - Білль про права моряків, як її часто називають.

Цікаво, що перша версія Конвенції СОЛАС Міжнародної морської організації була прийнята в далекому 1914 році, по слідах загибелі «Титаніка», яка двома роками раніше забрала життя 1 503 пасажирів і членів екіпажу. Зокрема, конвенція того часу вперше встановила кількість рятувальних шлюпок на борту судна, так само як і іншого аварійно-рятувального обладнання для забезпечення безпеки пасажирів і членів екіпажу.

Більше новин з тегом #ITF

ITF розширила список «зручних прапорів», додавши дві нові країни

Два суднових реєстри, тісно пов'язані з «тіньовим флотом» — Габон та Есватіні — стали останніми доповненнями до списку прапорів зручності (FOC) ITF. Разом з цим, Тонга була виключена зі списку, що існує вже 76 років, і тепер загальна кількість FOC складає 43.

Посвячення в курсанти першокурсників ХДМА та ЛМА

Першокурсники Херсонської державної морської академії, які за підтримки ПРМТУ та ITF Seafarers' Trust навчаються у Клайпеді за програмою подвійного диплома, взяли участь в урочистій церемонії посвяти в курсанти Литовської морської академії.

ITF повідомляє про тривожну кількість випадків залишення моряків на борту суден

У 2023 році ITF працювала зі 129 випадками покинутих суден.

Проблеми з добробутом, оплатою праці та технічним обслуговуванням на ELEEN SOFIA

Міжнародна федерація транспортників (ITF) повідомляє, що наразі взаємодіє з владою Австралії для вирішення справи про жорстоке поводження з екіпажем, розкрадання заробітної плати та жахливі умови на борту балкера, що належить болгарській компанії. Судно також перебуває під арештом австралійських прикордонників; його затримано в Гледстоуні.

Дякуємо за звернення!