Попередження про небезпеку в лівійських портах

Клуб взаємного страхування «North P & I Club» випустив керівництво, присвячене безпеці навігації з урахуванням нинішнього стану лівійських портів. Тепер екіпажі будуть узгоджувати свої графіки з місцевими портовими агентами ще до прибуття в будь-який з лівійських портів. Необхідно надати також інформацію про тип судна, його маршрут, планованих навантаженнях або вивантаженнях, про тип вантажу.

Крім того, в керівництві зазначається, що судам необхідно уникати прибережних вод поблизу Бенгазі, Дерна і Сирта, в тому числі воєнізованої зони на південь від 34о00 'N.

Всім екіпажам, які працюють поблизу цієї зони, слід діяти з обережністю і відправляти звіти про своє місцезнаходження в найближчі берегові станції. Це дозволить при необхідності скорегувати маршрут судна. Екіпажі також повинні відправляти звіти в Maritime Transport Authority за 72 години до прибуття в воєнізовану зону.

Більше новин з тегом #В світі

Мобілізація по-новому. Що зміниться з травня

Зібрали найбільш актуальні запитання, що надходили від членів Профспілки, та підготували для вас відповіді на них.

Забезпечення відпочинку для екіпажу: рекомендації IFSMA для представників PSC

Міжнародна федерація асоціацій морських капітанів (IFSMA), Віце-президентом якої є Олег Григорюк, Голова ПРМТУ, звернулась до Люка Смолдреса, Генерального секретаря Паризького меморандуму про взаєморозуміння щодо контролю суден державою порту (Paris MOU) стосовно передбачених вимог безпеки та впливу певних адміністративних процесів на екіпаж.

Чому екіпаж судна DALI не може покинути гавань Балтімору?

Минуло три тижні відтоді, як вантажне судно DALI врізалося в міст Френсіса Скотта Кі. Міст обвалився рано вранці 26 березня, в результаті чого загинуло шестеро людей, які працювали на мосту.

«Ракета вибухнула у 500 метрах від нашого судна»

Розповів член екіпажу судна PINOCCHIO, атакованого хуситами

Дякуємо за звернення!