Фактори, які можуть свідчити про те, що судно кинуто

В связи с вступлением в силу поправок к Конвенции о труде в морском судоходстве 2006 года (MLC, 2006) в отношении брошенных судовладельцем моряков, ITF выпустила информационную листовку с целью разъяснения, в каком именно случае экипаж и судно считаются брошенными.


Первыми признаками того, что экипажу грозит участь «брошенного», являются:


  • судовладелец отказывает в репатриации, хотя трудовой контракт уже подошел к концу;
  • судовладелец отказывается пополнять запасы провизии, питьевой воды, топлива;
  • судовладелец задерживает заработную плату экипажу более двух месяцев.

Більше новин з тегом #ITF

Український морський форум (анонс)

Профспілка робітників морського транспорту України за підтримки Міжнародної федерації транспортників (ITF) та Державної служби морського і внутрішнього водного транспорту та судноплавства України має честь оголосити про проведення Українського морського форуму.

Чому екіпаж судна DALI не може покинути гавань Балтімору?

Минуло три тижні відтоді, як вантажне судно DALI врізалося в міст Френсіса Скотта Кі. Міст обвалився рано вранці 26 березня, в результаті чого загинуло шестеро людей, які працювали на мосту.

Команду ITF Інспекторату розширено: напоготові до роботи

Ще одинадцять інспекторів ITF пройшли вступну програму, яка відбулася в ITF House в Лондоні, Великобританія. Зараз вони вже цілком готові до виконання своїх нових обов'язків і боротьби за права моряків у всьому світі, сприяючи зміцненню солідарності з міжнародними профспілками та зацікавленими сторонами морської галузі.

Double Bookkeeping, або подвійна бухгалтерія

Ще один вид обману та обкрадання моряків

Дякуємо за звернення!